کد خبر: ۵۲۶۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

اولین اظهار نظر عارف بعد از انتخابات امروز هیئت رئیسه

رئیس فراکسیون امید گفت: اینکه من برای ریاست مجلس انتخاب شوم یا آقای لاریجانی که عزیز ماست، نمی‌دانم چقدر متفاوت است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: صمیمانه باید از همه همکارانم در مجلس شورای اسلامی و همه فراکسیون‌های سیاسی مجلس که ظرفیت نظام را امروز در انتخابات نشان دادند، تشکر کنم.

وی افزود: ما در یک رقابت بسیار جدی وارد شدیم و نتیجه هم هرچه باشد باید مورد احترام فراکسیون‌ها قرار گیرد، ان‌شاءلله از فردا وارد فاز جدید رفاقت می‌شویم، تا بتوانیم کارآمدی مجلس را بیشتر کنیم.

رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: مهمترین مسئله‌ای که برای ما مطرح بود و با تمام توان برای سال سوم به صحنه آمدیم، ، ارتقا و کارآمدی مجلس بود، بر این باورم که ظرفیت مجلس باید جدی‌تر به کار گرفته شود تا بتوانیم در سال سوم با تعامل بیشتری که در پی رای‌گیری امروز و شفاف شدن جریانات سیاسی، عملکرد بالاتری داشته باشیم.

عارف افزود: امروز تقریبا یک نوع وزن‌کشی سیاسی بود، جریان‌های سیاسی وزن خودشان را نشان دادند، لذا آنها باید با توجه به وزنی که دارند در جهت خواسته‌های به حق و مطالبات مردم با هم همکاری کنند.

وی با اشاره به اختلاف رای‌ خود با علی لاریجانی برای کسب ریاست مجلس بیان کرد: اینکه من انتخاب شوم یا آقای لاریجانی که عزیز ماست، نمی‌دانم چقدر متفاوت است، جهت‌گیری و خروجی مجلس متفاوت است، ما با این نگاه در سال سوم خلاف سال دوم که هیچ فعالیتی نداشتیم به صحنه آمدیم و ان‌شاءلله ادامه می‌دهیم.

رئیس فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که به نظر شما یک سال آینده مجلس چگونه خواهد شد، اظهار کرد: خوش‌بین‌تر از گذشته هستم و فکر می‌کنم زمینه همکاری‌های شفاف فراکسیون‌ها در عین حال با حفظ دیدگاه‌ها و جهت‌گیری‌هایشان بهتر خواهد شد و امیدوارم  بتوانیم عملکرد بهتری را با کمک فراکسیون‌های مختلف و حتی فراکسیون‌های تخصصی که در مجلس حضور دارند، ارائه دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین