کد خبر: ۵۲۶۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

حداکثر قیمت قبر در بهشت زهرا(س)/ عدم کمبود قبر در آرامستان تا پنج سال آینده

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در واکنش به قیمت‌های نجومی قبر، گفت: اگر شما بتوانید قبری با قیمت نجومی به من معرفی کنید، چهار برابر قیمت آن را به عنوان کادو تقدیم می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در رابطه با وجود دلالی در خرید و فروش قبر گفت: حداکثر قیمت قبر در سیستم اداری سازمان بهشت زهرا ۱۵ میلیون تومان بیشتر نیست و قبر طبقه‌ای، بالای ۱۵ میلیون تومان تاکنون فروخته نشده است.

سعید خال در واکنش به قیمت‌های نجومی قبر در برخی سایت‌ها گفت: اگر شما بتوانید قبری با قیمت نجومی به من معرفی کنید، چهار برابر قیمت آن را به عنوان کادو به شما می‌دهم. تاکید می‌کنم، اگر قبری را خارج از سیستم اداری من توانستید پیدا کنید که جابه‌جا شده، خودم تعهد کتبی می‌دهم؛ چهار برابر آن را به شما تقدیم می‌کنم.

خال تصریح کرد: از سال ۱۳۴۹ که آرامستان بهشت زهرا (س) تاسیس شد تا امروز سیستم اعطای قبر رایگان وجود داشته است و در سال ۹۶، ۲۲ هزار و ۳۰۰ قبر رایگان به شهروندان اهدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و هر شهروندی که به این سازمان مراجعه کرده و درخواست قبر رایگان بدهد به او قبر تعلق می‌گیرد، گفت: سازمان به هر شهروندی که قبر رایگان بخواهد بدون اینکه سوالی بپرسد، قبر را می‌دهد، اما باید مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای خدمات پرداخت کند.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) ادامه داد: تا به حال دیده نشده است، کسی به علت عدم تمکین مالی در بهشت زهرا دفن نشود.

وی در رابطه با دفن اتباع خارجی و اقلیت‌های مذهبی افزود: اتباع خارجی فقط در صورتی که مسلمان باشند، در بهشت زهرا دفن می‌شوند چراکه بهشت زهرا آرامستان مسلمین و به خصوص شیعیان است.

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) با اشاره به کمبود قبر در آرامستان بهشت زهرا افزود: با تدابیر جدید مدیریت شهری تا پنج سال آینده مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت و این امر از طریق تدابیر مدیریتی در داخل بهشت زهرا و همچنین زمین‌های خودِ آرامستان حل خواهد شد. البته به زودی ساخت آرامستان آینده شهر تهران آغاز می‌شود البته هنوز مکان آن مشخص نشده است.

میزان 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین