کد خبر: ۵۲۷۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

صادرات ماکارونی ایران به آمریکا

مدیر فروش و بازاریابی یک شرکت تولید کننده ماکارونی با اشاره به صادرات محور بودن این واحد تولیدی، از صادرات نخستین محموله ماکارونی ایران به ایالت متحده آمریکا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
جواد رزاقی افزود: محصولات تولیدی ما علاوه بر کشورهای آفریقایی، آسیایی، اروپایی و کانادا، به شهرهای نیویورک، آتلانتا، هیوستون تگزاس، دالاس، نوادا و کالیفرنیا در کشور آمریکا صادر می شود.

وی با اشاره به این که از ابتدای تاسیس تفکر ما صادرات محور بوده است، بیان کرد: در حال حاضر این شرکت به بیش از 80 کشور دنیا به صورت مستقیم و غیرمستقیم صادرات انجام می دهد.

رزاقی اظهارداشت: با وجود خروج آمریکا از برجام، این موضوع مانع صادرات محصولات تولیدی ما به آن کشور نخواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز ما در حوزه سیاست خارجی پیشرفت خوبی داشته ایم به طوری که در گذشته تمامی کشورها در سازمان ملل و شورای حکام مخالف ما بودند اما امروزه همراه ما شده اند.

رزاقی افزود: تحریم های خصمانه از زمان انقلاب بصورت مستمر وجود داشت و آمریکا سعی داشت با از بین بردن زیرساخت ها، ما را به خود وابسته کند اما این دلیل بر عدم صادرات به آن کشور نشد.

مدیر فروش و بازاریابی این شرکت تولید کننده ماکارونی گفت: برای رسیدن به این هدف باید از لحاظ کیفی محصولاتمان را هم تراز با دنیا می کردیم که این امر محقق شد و ما با علم و دانش خاص، محصولات و تولیداتی هم تراز با کالاهای جهانی از نظر کیفیت، بسته بندی و قیمت رقابتی به بازار عرضه کردیم.

وی اظهارداشت: وجود برندهای معتبر، توان رقابت بیشتری در بازار ایجاد می‌کند، زیرا بازار مربوط به یک برند معتبر و قوی، حتی در حضور رقبای قوی، پایدار می‌ماند و ایجاد برندهای ملی به طور قطع در بحث صادرات غیرنفتی و اشتغال‌زایی، کمک بسزایی به دولت و اقتصاد کشور خواهد کرد.

وی گفت: صادرات برای صادرکننده سودی ندارد چرا که در بازارهای رقابتی با توجه به مشکلاتی اعم از قیمت محور بودن بازارها، دامپینگ رقبا و موانع تعرفه ای و غیر تعرفه ای جهت ورود به بازارها و غیره، رقابت بسیار دشوار است و تنها برای برندینگ و بین المللی شدن وارد بازار صادرات می شویم.

به گزارش ایرنا، وی از دولت تقاضای حمایت معنوی کرد و گفت: ما بیش از حمایتهای مالی دولت، حمایتهای معنوی و دپیلماتیک دولت را خواستاریم. تقویت سفارتخانه های ما در حوزه تجارت و اقتصاد و کمک به تجار و صادرکنندگان ما توسط وزارت امور خارجه در حوزه امضای توافقنامه های تجاری و تعرفه های ترجیحی و نیز فعال تر شدن رایزنان بازرگانی ما در کشورهای هدف صادراتی از نیازهای معنوی ما محسوب می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین