کد خبر: ۵۲۷۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی خبر داد

4 کشته و مجروح در تصادف محور بجنورد - آشخانه

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی گفت: تصادف سه دستگاه خودرو در محور بجنورد-آشخانه 4 کشته و مجروح برجای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا حسین‌زاده اظهار کرد: برخورد شدید یک دستگاه سواری پژو روآ با دو دستگاه سواری سمند و پراید در جاده بجنورد به آشخانه 2 کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.

رئیس پلیس‌راه استان خراسان شمالی در ادامه افزود: صبح امروز برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور بجنورد به آشخانه حوالی تاتار، مأموران انتظامی و پلیس‌راه سریعاً در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس‌راه این تصادف بین یک دستگاه خودروی پژو روآ و 2 دستگاه سواری سمند و پراید بوده است.

حسین‌زاده بیان داشت: علت این حادثه انحراف به چپ و عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودروی سواری پژو روآ گزارش‌شده است.

رئیس پلیس‌راه استان خراسان شمالی افزود: متأسفانه در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودروی روآ که همسر و فرزند راننده بودند به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده آن نیز به‌شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ وی همچنین بیان داشت: همچنین در این حادثه یک نفر از خودروی پراید مجروح شد که به مراکز درمانی انتقال گردید.

این مقام انتظامی افزود: متأسفانه یکی از فوت‌شدگان کودک یک‌ماهه بود که به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را ازدست‌داده بود و علت این حادثه بی‌احتیاطی از سوی راننده و پدر خانواده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین