کد خبر: ۵۲۷۶۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴

ضرب و شتم دو پرستار بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت

پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری کشور با انتشار مطلبی بر خروجی تارنمای خود ضرب و شتم پرستار متعهد کوهدشتی توسط همراهان بیمار را محکوم کرده و خواستار چاره اندیشی جدی مسئولان نظام سلامت در این باره شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
با توجه به تعداد بالای گزارشاتی از این دست لازم است مسئولان نظام سلامت کشور هرچه سریعتر چاره ای برای این موضوع اندیشیده و برای حفظ شان و امنیت پرستاران متعهد راهکاری عملی اتخاذ نمایند. چراکه تداوم این جریانات به طور حتم باعث کاهش انگیزه خدمتی در نیروهای پرستاری و ایجاد بحرانی جدید در سیستم بهداشت و درمان کشور خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 2 پرستار در بیمارستان امام خمینی (ره) در شهرستان کوهدشت توسط همراهان یک بیمار مصدوم شدند.

عباس پزشکپور افزود: این پرستاران پس از مداوای بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت توسط همراهان بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی افزود: یکی از پرستاران مصدوم مورد مداوا قرار گرفته و در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارد اما پرستار دیگر دچار شکستگی دست شده است.

پزشکپور ادامه داد: روند قضایی و شکایت این مورد توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حال پیگیری است و مراحل قضایی این پرونده طی می شود.

به نظر می رسد صنف پرستاران همچنان باید منتظر اینگونه حوادث باشند تا همراهان احساسی و عصبی بیماران، درد مضاعف توهین، تحقیر و ضرب و شتم را به پرونده های مرتبط پزشکی پیوند دهند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
مادر پرستار دلم. ای روشنی بخش. و چراغ منزلم

پرستار از تولد تا وفات در سختیها از مادر. به تو نزدیک ترم .
ای روشنی بخش سلامت. و عامل کیفیت زندگی در کشورم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
مادر پرستار دلم.  ای روشنی بخش. و چراغ منزلم
پرستار از تولد تا وفات در سختیها از مادر. به تو نزدیک ترم .
ای روشنی بخش سلامت. و عامل کیفیت زندگی در کشورم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
فکر کنم زیر سر پزشکان است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین