کد خبر: ۵۲۷۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

سید حسن خمینی: ظلم رژیم صهیونیستی، ستم به همه بشریت است

-تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) با بیان اینکه ظلم های رژیم صهیونیستی ستم به دین، قوم و تمامی بشریت است، گفت: همه انسان ها نسبت به ظلم های صهیونیست ها باید حساس باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
 حجت الاسلام سید حسن خمینی شامگاه پنجشنبه در همایش خادمان افتخاری آستان مقدس امام خمینی (ره) بیان کرد: اعتراض به ظلم های اسرائیل برای ملت ایران علاوه بر جنبه انسانی آن دستور امام راحل نیز است، پس باید همه نسبت به حضور درراهپیمایی روز قدس حساس باشند.
وی افزود: ستم هایی که در حق مردم فلسطین می شود علاوه بر دل مسلمانان جهان، دل تمامی انسان های غیرمسلمان را نیز آزرده می سازد.
یادگار امام ادامه داد: امروز حب امام راحل در دل انسان ها ریشه دوانده و همان طور که شاهد هستیم افراد زیادی از نقاط مختلف کشور برای خادمی افتخاری به حرم مطهر ایشان مراجعه می کنند.
وی به سالگرد شهادت مازیار سبزه علیزاده از خادمان حرم مطهر امام خمینی(ره) به دست گروه غیرانسانی و تروریستی داعش در سال گذشته اشاره و بیان کرد: شهادت این خادم وظیفه سایر خدام را از گذشته سنگین تر کرده است.
یادگار امام اظهارداشت: حمله تروریستی به حرم امام راحل به ما این نکته را یادآوری کرد که دشمنان اسلام از مکتب امام راحل همچنان می ترسند.
وی ادامه داد: نفرت و ترس از امام (ره) در دل دشمنان اسلام به اندازه محبت ایشان در دل مومنان است، از همین رو خدامان حرم ایشان باید با اتحاد و عزم بیشتری نسبت به گذشته به کار خود ادامه دهند.
وی تاکید کرد: خدامان حرم باید با گشاده رویی، طراوت، محبت و ارتباط صمیمانه با زائران برخورد کنند تا مراجعه کنندگان جذب امام راحل شوند.
همایش خادمان افتخاری آستان مقدس امام خمینی (ره) با حضور خادمان آستان در حرم مطهر برگزار شد.

منبع: ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین