کد خبر: ۵۲۷۶۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
معاون وزیرخارجه سوریه:

امام خمینی ملت های جهان را برای دفاع از قدس متحد کرد

معاون وزیر خارجه سوریه گفت: همه ما نسبت به امام خمینی(ره) حس تقدیر و ستایش داریم، زیرا با نام گذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس، ملت های جهان را متحد کرد، تا برای احقاق حقوق از دست رفته فلسطینیان قدم بردارند.
آفتاب‌‌نیوز :
'فیصل مقداد' امروز (جمعه) در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در دمشق با اشاره به جایگاه والای امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را بکار خواهیم برد تا پرچم قدس همچنان در اهتزاز باقی بماند و قدس شریف به صاحبانش بازگردانده شود.

وی با بیان این که 'اسراییل' می خواهد منطقه و بیت المقدس را از بین ببرد و در همین رابطه افسانه های به دور از واقعیت را جعل می کند، گفت: قدس از ابتدای شکل گیری یک شهر تاریخی و مقدس بوده و باید از آن محافظت شود.
مقداد افزود: قدس برای همیشه به ملت فلسطین تعلق دارد و این سرزمین باید بر روی همه مسلمانان و مسیحیان باز باشد تا بتوانند مناسک دینی خود را در آن جا انجام دهند.
مقداد با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ملت و دولت ایران، ابراز داشت: دولت و ملت سوریه توطئه های شکل گرفته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را علیه ایران توطئه علیه خود تلقی می کنند و در کنار ملت ایران خواهند ایستاد. 
وی در ادامه از ایستادگی ایران در کنار سوریه در طول هفت سال بحران جنگ و مقابله با صهیونیسم جهانی تقدیر کرد. 

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین