کد خبر: ۵۲۷۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

10 بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در راه روسی

تیم ملی فوتبال کشورمان با برگزاری 10 دیدار تدارکاتی پای به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه خواهد گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،ملی پوشان در حالی از روز جمعه 25 خردادماه سال جاری،رقابت خود را در جام جهانی آغاز خواهند کرد که برای حضور در این مسابقات به جز برپایی اردوهای متعدد و با کیفیت ،10 مسابقه تدارکاتی هم در ماههای اخیر برگزار کردند.

فهرست دیدارهای دوستانه تیم ملی برای حضور در جام جهانی به شرح ذیل است:

ایران 2 .....صفر توگو

روسیه 1.....1 ایران

پاناما1......2 ایران

ونزوئلا صفر..1 ایران

ایران 4.......صفر سیرالئون

تونس 1.....صفر ایران

ایران 2.....1 الجزایر

ایران 1....صفر ازبکستان

ترکیه 2....1 ایران

ایران 1.....صفر لیتوانی

شاگردان کی روش که پس از دیدار مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه،صعود مقتدرانه و زودهنگام خود را به این مسابقات قطعی کردند در دو دیدار باقیمانده مرحله گروهی در برابر کره جنوبی و سوریه هم با استفاده از این ظرفیت به عنوان بازی های تدارکاتی مناسب پای به میدان گذاشتند.

تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین پس از قطعی شدن صعود به جام جهانی،با برگزاری تمرینات مقدماتی در تهران و مرکز مجهز پک،در دو اردوی ترکیه و روسیه ،بهترین امکانات را تجربه کرد.

علاوه بر این،شاگردان کارلوس کی روش،در ماه اخیر دو کمپ مجهز بشیکتاش و لوکوموتیو_که قرار بود محل برپایی اردوی تیم ملی ایتالیا پیش از جام جهانی باشد_ را پشت سرگذاشتند که دارای بهترین و مجهزترین امکانات ورزشی،بدنسازی،استخر،محل اقامت 5 ستاره،سالن های مختلف و ...بود.

در همین حال،برنامه دیدارهای دوستانه تیم های ملی مراکش،اسپانیا و پرتغال  طی یک سال اخیر به شرح ذیل است: مراکش 6 مسابقه(استونی،اسلواکی،اوکراین،ازبکستان،صربستان و کره جنوبی) اسپانیا 6 مسابقه(تونس_سوییس_آرژانتین_آلمان_روسیه_کاستاریکا) پرتغال 7 مسابقه(الجزایر_بلژیک_تونس_هلند_مصر_آمریکا_عربستان)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین