کد خبر: ۵۲۸۰۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

بازیگر زن پیشکسوت در بیمارستان بستری شد

صدیقه کیانفر گفت: خوشبختانه آزمایش‌ها به خوبی انجام شده و نتیجه خوب بوده است، آزمایش آندوسکوپی هم انجام شده که جواب آن امروز مشخص خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
صدیقه کیانفر بازیگر و گوینده پیشکسوت درباره وضعیت جسمانی خود گفت: روز سه شنبه به علت خونریزی معده به بیمارستان مراجعه کردم و بستری شدم تا وضعیت جسمانی‌ام توسط پزشکان بررسی و تشخیص لازم داده شود.

وی در همین راستا افزود: خوشبختانه آزمایش‌ها به خوبی انجام شده و نتیجه خوب بوده است، آزمایش آندوسکوپی هم انجام شده که جواب آن امروز مشخص خواهد شد.

این گوینده رادیو درباره تشخیص پزشکان از وضعیت جسمانی اش اظهار کرد: پزشکان امروز با توجه به آزمایش نتیجه را اعلام می‌کنند. خودم در روزهای اول دلواپس بودم اما پس از مراجعه به بیمارستان معلوم شد که خوشبختانه مسئله حادی نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: پزشکان روز گذشته داروهایی را برای درمان بیماری‌ام تجویز کرده‌اند اما مرا از خوردن قرص‌هایی که برای قلب است منع کرده‌اند چرا که باعث آسیب به حالم می‌شد.

کیانفر خاطرنشان کرد: نمی‌دانم امروز نظر پزشکان درباره حالم چه خواهد بود اما اگر مسئله مهمی نباشد پس از ۶ روز از بیمارستان مرخص می‌شوم.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین