کد خبر: ۵۲۸۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

زنی که شوهر معتادش را با قندشکن کشت،دیوانه بود

بعد از ظهر 7 اردیبهشت سال گذشته زن میانسالی در تماس با پلیس از وقوع یک جنایت خبر داد و گفت: یکی از همسایه هایمان جسدی را درون پتو پیچیده و از خانه بیرون می‌برد.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌دنبال این خبر مأموران کلانتری 128 تهران نو راهی محل حادثه در خیابان ششم نیروی هوایی پیروزی شدند. آنها زن میانسالی را دیدند که جسدی را داخل پتو پیچیده و قصد سوار شدن بر خودرو را دارد.

با کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک قتل و تیم تحقیق اعلام و زن میانسال دستگیر شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این زن 15 سال قبل به خاطر اعتیاد از همسرش - مقتول- جدا شده و حاصل زندگی آنها دختری 25 ساله است.


پس از 15 سال جدایی دختر جوان آنها به مادرش گفته بود که مدتی است پدر اعتیادش را ترک کرده به همین دلیل از مادرش خواست تا زندگی‌اش را با پدر از سر بگیرد.

اصرارهای دختر جوان باعث شده بود تا این زن با همسر سابقش آشتی کند اما بعد از یک‌سال زندگی مشترک زن میانسال متوجه شد که همسرش دوباره به مواد روی آورده است. وی که از این موضوع بشدت عصبانی شده بود به بهانه‌ای همسرش را به خانه کشاند و بعد از بیهوش کردن او با قندشکن و چاقو وی را به قتل رساند.

بعد از جنایت، زن میانسال برای انتقال راحت‌تر جسد از خانه آن را مثله کرده بود اما هنگام خروج جسد، زن همسایه که به او مشکوک شده بود موضوع را به پلیس لو داد.

زن میانسال پس از دستگیری برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی انتقال داده شد، اما کمیسیون پزشکی قانونی سلامت روانی او را رد کرد. متهم بار دیگر در کمیسیون سه نفره و سپس پنج نفره تحت آزمایش قرار گرفت اما بازهم صحت روانی او رد شد. با تکمیل تحقیقات متهم برای درمان به بیمارستان روانی منتقل شد و دخترش که تنها اولیای دم پرونده بود با حضور در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران درخواست دریافت دیه از بیت المال کرد.

بازپرس کامران رضوانی پرونده این جنایت را برای رسیدگی در خصوص دیه از بیت المال به دادگاه کیفری ارسال کرد.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین