کد خبر: ۵۲۸۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در ماه آوریل

پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ لقب پرفروش‌ترین گوشی در ماه آوریل را به خود اختصاص داده و این بدان معناست که اپل آمریکایی از رقیب کره‌ای خود جا مانده و سامسونگ با موفقیت تمام توانسته است گوی رقابت را از اپل برباید و فروش محصولات و پرچمداران جدیدش را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
طبق گزارش‌های منتشره از سوی موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت (Counterpoint )، گلگسی اس ۹ بعنوان جدیدترین و آخرین گوشی پرچمدار معرفی و عرضه شده از سوی سامسونگ، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان در ماه آوریل سال جاری ۲۰۱۸ میلادی شد و از رقیب و همتای دیرینه خود یعنی آیفون ۱۰ (ایکس) اپل سبقت گرفت.  

پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در ماه آوریل

به گزارشوب سایت phonearena، در اخبار گذشته اعلام شده بود که در ماه مارس سال جاری میلادی، آیفون ۱۰ (ایکس)، آیفون ۸ پلاس اپل و شیائومی رد می ۵ ای به ترتیب در رتبه‌های نخست، دوم و سوم فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان جای گرفته بودند. اما حالا این فهرست جابجا و دستخوش تغییراتی شده است.

در این فهرست، سامسونگ با گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند و آیفون ۱۰، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۸ به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم جدول جای گرفتند.

با نگاه مختصری به نمودار و جدول زیر، می‌توان به وضوح دریافت که اپل با اختصاص پنج نماینده و گوشی پرفروش (آیفون ۱۰، آیفون ۸ پلاس، آیفون ۸، آیفون ۶ و آیفون ۷ )، بیشترین سهم از بازار گوشی‌های هوشمند را داراست و بعد از آن سامسونگ با اختصاص سه گوشی و شیائومی نیز با دو گوشی پرفروش قرار گرفته‌اند.

سامسونگ بجز پرچمداران سری اس ۹، گلکسی اس ۸ را نیز در اختیار دارد و شیائومی نیز توانسته است با فروش بالای گوشی‌های رد می ۵ ای و رد می ۵ پلاس و رد می نوت ۵ جایگاه خوبی را برای خود دست و پا کرده و موفقیت ارزشمندی را برای این شرکت چینی به ارمغان بیاورد.  

پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در ماه آوریل

به طور قطع، گلکسی اس ۸ سامسونگ حتی با گذشت بیش از یک سال هم توانسته است بازار فروش خوبی داشته باشد.

پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در ماه آوریل

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین