کد خبر: ۵۲۸۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

شوخی سردار ؛ گوشه به گوش مهدی طارمی/تصاویر

داستان پست پرسروصدای مهدی ژوله و کامنت‌های طارمی و سردار آزمون همچنان ادامه دارد و آنها امروز نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
در شرایطی که بازیکنان تیم ملی در تلاش برای آماده سازی خود برای مسابقات حساس مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال هستند، انتشار عکسی از آنها جنجالی شد.عکسی در کشتی که امیر مهدی ژوله، نویسنده و طنزپرداز سریال‌های مهران مدیری در پستی  با اشاره به گوش‌ مهدی طارمی که از کلاهش بیرون زده بود کنایه ای به وی زد. این کنایه البته از سوی مهدی طارمی بی جواب نماند و همچنین سردار آزمون نیز به حمایت از طارمی پرداخت . واکنشی که دوباره با انتشار پست دیگری از ژوله همراه شد و او سعی کرد با لحن خاص خود از این دو بازیکن دلجویی کند.

شوخی سردار ؛ گوشه به گوش مهدی طارمی/تصاویر


این اما پایان ماجرا نبود و در تمرین امروز نیز سردار آزمون که مهدی طارمی را در کنار خود نمی‌دید واکنش جالبی رو به دوربین امیر خیرخواه انجام داد . سردار آزمون با همکاری کریم انصاریفرد و با استفاده از کلاه گرمکن تیم ملی و با بیرون قرار دادن گوش خود با خنده ای شیطنت آمیز تصویر خود را  به عکس جذاب تمرین امروز تبدیل کرد.

شوخی سردار ؛ گوشه به گوش مهدی طارمی/تصاویر


این تصاویر نشان می دهد برخلاف آنچه که در جریان های هواداری و دو قطبی های مرسوم شبکه های اجتماعی رخ می دهد، کل ماجرا بیشتر از یک شوخی نیست ؛ حتی اگر طارمی و آزمون به جوابگویی به یک نوشته برخاسته باشند که این هم در گذر زمان از یاد خواهد رفت.


پس شوخی -شوخی ، جدی اش نکنید!

شوخی سردار ؛ گوشه به گوش مهدی طارمی/تصاویر

ورزش سه 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین