کد خبر: ۵۲۹۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

جدیدترین خبرها از ساخت فصل ششم "پایتخت"

نویسنده سریال پایتخت گفت: هنوز درباره شروع نگارش فصل ششم سریال پایتخت تصمیم و اقدامی از سوی سیروس مقدم صورت نگرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : خشایار الوند نویسنده سریال پایتخت درباره فصل ششم سریال پایتخت گفت: هنوز درباره شروع نگارش فصل ششم سریال پایتخت تصمیم و اقدامی از سوی سیروس مقدم صورت نگرفته است.

وی در خصوص اینکه آیا مجموعه پایتخت کشش ادامه را دارد یا خیر افزود: قصه "پایتخت 5" قصه سینمایی پایتخت بود که می‌خواستیم در سینما آن را تولید کنیم اما برای سریال استفاده شد، بنابراین باید بگردیم و قصه خوب، جذاب و پرکشش دیگری پیدا کنیم تا سریال را ادامه دهیم اما اگر نتوانیم قصه‌ای پر کشش پیدا کنیم صرفا برای این که مردم آن را دوست داشتند و موفق شده است ادامه پایتخت5 را نخواهیم ساخت.

الوند ادامه داد: این که "پایتخت6"قدمی رو به جلو باشد به معنای این نیست که پروداکشن های عظیم‎تر و حوادث عجیب و غریب‌تر نسبت به سری پنجم داشته باشد بلکه خود قصه کشش و پتانسیلی داشته باشد که نسبت به پایتخت 5 جلو باشد. اگر قصه‌ای با این ویژگی‌ها پیدا شود هر لوکیشن و پروداکشنی که قصه نیاز داشته باشد اعم از تهران، شمال و خارج از کشور بستگی به متن دارد و پیاده خواهد شد.

نویسنده سریال پایتخت در خصوص فعالیت جدید خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر با محسن تنابنده روی قصه دیگری کار می‌کنیم تا به تولید برسد.

بنا بر این گزارش، به نظر می‌رسد موضوع و روایت قصه برای عوامل سریال پایتخت در فصل ششم بسیار مهم و حائز اهمیت است و با توجه به محبوبیت 5 فصل قبلی این سریال، مسئولیتی سنگین بر دوش سیروس مقدم و الهام غفوری است و هر قصه و موضوع دم دستی را نمی‌توانند به مخاطب ارائه دهند.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین