کد خبر: ۵۲۹۹۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

اعضای هیات مدیره جدید هپکو معرفی شدند

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور اعضای هیات مدیره شرکت هپکو اراک را معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالله پوری حسینی با حضور در جلسه معرفی اعضای هیات مدیره شرکت هپکو بیان کرد: یک ماه قبل در جلسه کارگروه ملی رفع موانع تولید در وزارت صنعت، معدن و تجارت شخص وزیر دستور داد که سازمان خصوصی‌سازی مدیریت شرکت هپکو را برعهده بگیرد تا شرکت از این بحران عبور کند و احیای شرکت تسریع شود.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: سازمان خصوصی‌سازی طی بازه مذکور با بکارگیری تمام توان خود 5 نفر از بهترین افراد را که در این شرایط ویژه توان مدیریت هپکو را دارند دعوت به همکاری کرد و منتخبین طی دو هفته فرصت بررسی میدانی و ستادی داشتند و در نهایت، امروز معرفی شدند.

پورحسینی "غلامرضا صادقیان" را به عنوان مدیرعامل هپکو، "غلامرضا سمندر" را به عنوان رئیس هیات مدیره و "علی انعامی" "محمدحسین شهسوار" و "داوود صلاحی" را به عنوان اعضای هیات مدیره جدید هپکو معرفی کرد.

رئیس سازمان خصوصی تصریح کرد: این 5 نفر منتخبین سازمان خصوصی‌سازی و افرادی توانمند و با تجربه هستند که ویژگی‌های لازم جهت مدیریت هپکو را دارند و امید است با هدایت شخص استاندار مرکزی و تیم مدیریتی استان، هپکو به جایگاه مورد انتظار صنعتی و کارگران نیز به کار خود بازگردند و با شروع تولید در هپکو شادابی را در محیط کارخانه شاهد باشیم و همه با هم‌افزایی در جهت احیای هپکو قدم برداریم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین