کد خبر: ۵۳۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۵ - ۱۲:۴۰

عامل پخش شبنامه علیه آیت‌الله خاتمی

آفتاب‌‌نیوز : این روزنامه نوشت: «چند سالی است فردی كه اخراجی سپاه پاسداران یزد می باشد با سواستفاده از نام شهید و شهادت با پخش نامه‌هایی علیه مسئولین نظام جمهوری اسلامی قصد تشویش اذهان عمومی را دارد». 

بنابراین گزارش، نامبرده با روی كار آمدن دولت آقای خاتمی در سایه نیروهای ارزشی كه بعضا با دولت آقای خاتمی اختلاف سلیقه داشتند فعالیت خود را شروع نمود و بارها در نماز جمعه یزد به پخش مطالبی علیه مسئولین پرداخت و چند مرتبه نیز قصد برهم زدن نماز جمعه را داشت كه این نقشه با صبر و حوصله نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد نقش برآب شد. وی به اینها اكتفا نكرده و با جمع آوری طومار علیه نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و تعیین تكلیف كردن وارد حریم ولایت شده و خواستار تعویض امام جمعه یزد می شود. 

این خبر می‌افزاید: وی بارها مطالبی علیه اركان نظام تدوین و آنها را در مكانهای مختلف و حتی در نماز جمعه بخش هایی از مركز استان و شهرستانها پخش می نمود.

لازم به یادآوری است که این فرد اخیرا همزمان با هیجدهمین سالگرد رحلت عالم آیت‌الله خاتمی با پخش نوشته‌ای در سایت خود به این فقید سعید و خانواده وی هتاكی نموده است. با پخش این نامه همه گروه‌ها و تشكل‌های فعال استان یزد با حضور در بیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد این اقدام را محكوم كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین