کد خبر: ۵۳۱۱۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

جنایت فجیع در مهرآباد؛ همسرکشی با اره

پیرمردی که به طرزی فجیع اقدام به قتل همسر میانسال خود کرده بود، توسط ماموران کلانتری دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حوالی ساعت ۱۸:۴۵ دیروز دختر جوانی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کرد که از مادرش اطلاعی ندارد و درحالی که باید در خانه باشد، کسی در خانه را باز نمی کند که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد در محل واقع در خیابان دانشگاه هوایی شمالی حاضر شده و بررسی های خود را در این زمینه آغاز کردند.

با حضور ماموران کلانتری در محل، دختری که با ۱۱۰ تماس گرفته بود به آنان گفت: مادرم همیشه این ساعات در خانه است و اگر بخواهد جایی برود حتما اطلاع می دهد، حدود یک ساعت و نیم پیش با مادرم تماس گرفتم اما تلفن را جواب نداد، با پدرم تماس گرفتم و او هم ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که دنبال مادرم بگردم، با دوست و آشنا هم تماس گرفتم اما کسی از او خبر ندارد و به خانه هم که آمدم کسی در را باز نمی کند، اما در خانه از داخل قفل است.

در ادامه ماموران با اخذ مجوزهای لازم اقدام به بازکردن در این خانه که در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه قرار داشت کرده و در حالی که در خانه از داخل با یک روسری هم بسته شده بود، ماموران وارد خانه شده و مشاهده کردند که پدر ۷۲ ساله خانواده در خانه است.

ماموران بلافاصله اقدام به جستجو در منزل کردند که در حمام ساختمان با جسد زنی ۵۵ ساله که مادر خانواده بود روبه رو شدند، جسد این زن در حالی که روی گردنش آثار بریدگی وجود داشت و مچ دست چپش هم با اره بریده شده بود در کف حمام افتاده و بررسی های بعدی نیز نشان داد که نقاطی از بدن مقتول با آب جوش سوزانده شده است.

به محض رویت این صحنه موضوع به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد و همزمان پیرمرد ۷۲ ساله نیز تحت بازجویی قرار گرفت که این فرد در اعترافات خود به قتل همسرش اقرار کرد.

سرهنگ حسن نورآبادی، رییس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد با تایید این خبر به ایسنا گفت: شواهد اولیه حاکی از آن است که اختلافات خانوادگی علت وقوع این جنایت بوده و این مرد پس از درگیری با همسرش در اتاق خواب او را به حمام کشانده و به قتل رسانده است.

وی با بیان اینکه تیمی از ماموران پلیس آگاهی ادامه رسیدگی به پرونده را با دستور مقام قضایی برعهده گرفته اند، گفت: درمحل جنایت، یک چاقو، یک اره و یک چکش نیز کشف و ضمیمه پرونده متهم شده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین