کد خبر: ۵۳۱۲۴۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱

پیروزی بی‌فایده پرو در روز حذف استرالیا

تیم ملی فوتبال پرو موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل استرالیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم های ملی فوتبال پرو و استرالیا از ساعت ۱۸:۳۰ همزمان با بازی دانمارک و فرانسه در گروه C جام جهانی روسیه برگزار شد که با برتری دو بر صفر پرو همراه بود.

آندره کاریو (۱۸) و گوئررو (۵۰) برای پرو گلزنی کردند.

استرالیا که برای صعود نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی و نیم نگاهی به باخت دانمارک در مقابل فرانسه داشت بازی را تهاجمی شروع کرد. اما بازیکنان پرو که دو بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند با صبر و حوشله بیشتری به میدان رفتند تا بتوانند در همان نیمه اول توسط آندره کاریو به گل برتری برسند. پس از این گل بازیکنان استرالیا قصد حملات متعدد روی دروازه پرو داشتند اما با سد محکم مدافعان پرو روبرو شدند تا بازی با همان یک گل در نیمه نخست به پایان برسد.

در ادامه بازیکنان استرالیا باز هم سعی داشتند با استفاده از سانتر از جناحین به دروازه پرو برسند اما در این امر هم محقق نشدند تا پرو توسط گوئررو به گل دوم خود در دقیقه ۵۰ برسد تا این بازی با پیروزی پرو که نقشی در صعودش به دور بعدی نداشت و بی فایده بود به اتمام برسد.

با این پیروزی و با توجه به تساوی تیم های ملی فرانسه و دانمارک، پرو سه امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت. همچنین استرالیا نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. تا شاهد صعود تیم های ملی فرانسه و دانمارک به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باشند.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین