کد خبر: ۵۳۱۵۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

نجات قاتلی که دختر دانشجو را کشت

قاتل دختر دانشجو با رضایت اولیای‌دم مقتول از قصاص رهایی یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
چهار اردیبشهت سال 91 پسر جوانی به نام دارا هنگام دزدیدن خودروی پژو 206 دختر بیست و شش ساله‌ای به نام تینا (دانشجوی رشته پزشکی) مرتکب قتل شد که اعضای بدن تینا با توجه به قابلیت اهدا، به چند بیمار نیازمند اهدا شد و جان چند بیمار را نجات داد.

دارا پس از بازداشت در اظهاراتش مدعی شد: شیشه مصرف کرده و چند شبانه‌روز نخوابیده بودم، عصر چهارم اردیبهشت حال طبیعی نداشتم که به خیابان گاندی رفتم، همان موقع یک پژو نقره‌ای وارد کوچه شد، راننده پژو که یک دختر بود می‌خواست ماشینش را پارک کند اما گلگیر پژو به چراغ پراید جلویی خورد، سپس آن دختر، در پژو را باز کرد و از من کمک خواست، می‌گفت کلاسش دیر شده است، وقتی پشت فرمان نشستم صاحب پژو پشت ماشین ایستاده بود.

وی افزود: راه فرار از انتهای کوچه برایم باز بود و به همین دلیل دنده عقب گرفتم، در آن بین، چیزی به پژو نقره‌ای خورد اما نمی‌دانستم صاحب ماشین را زیر گرفته‌ام، اگر می‌دانستم آن دختر پس از برخورد با پشت پژو به زمین افتاده، هشت شبانه‌روز با همان ماشین در خیابانهای تهران پرسه نمی‌زدم.

اظهارات دارا در حالی مطرح شد که شاهدان عینی گفته بودند دارا چندین بار با خودرو تینا را زیر گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ در نهایت پس از تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و دارا با درخواست اولیای‌دم مقتول به قصاص محکوم شد که این حکم در شعبه 15 دیوان عالی کشور نیز مهر تأیید خورد.

دارا پس از صدور این حکم در آستانه قصاص قرار داشت که در نهایت اولیای‌دم مقتول با تلاش خیران حاضر به رضایت شده و با دریافت مبلغی از قصاص دارا صرف‌نظر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین