کد خبر: ۵۳۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۸۵ - ۱۸:۰۶
پارتیزان علیه اصلاح‌طلبان به پا می‌خیزد؟!

اصولگرایان در انتظار اصغرزاده

آفتاب‌‌نیوز : وی افزود:‌ این مجموعه تأثیر خود را بر انتخابات شوراها خواهد گذاشت و امیدوارم جنبش مردمی اصلاحات در راستای نظام و مورد تأیید آن به فعالیت بپردازد. 

امیری با بیان اینکه «این حرکت آقای اصغرزاده باعث رشد و نمو دیگر حرکات سیاسی می‌شود»، اظهار داشت: ایشان قبلا هم اعلام کرده بودند درصدد تشکیل یک حزب هستند و شاید این مجموعه مقدمه‌ای برای عمل به این وعده باشد. 

در همین حال «محمدکاظم انبارلویی» رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی هم در رابطه با تشکیل جنبش مردمی اصلاحات به ریاست ابراهیم اصغرزاده گفت:‌ هر ضلعی به اضلاع انتخاباتی افزوده شود باعث افزایش مشارکت عمومی و نشاط سیاسی می‌شود. 

وی افزود:‌ با توجه به مسأله فوق، ورود جنبش مردمی اصلاحات که یک لایه مهم از جریان دوم خرداد است به رقابت‌های انتخاباتی کاملا مثبت است. 

سردبیر روزنامه رسالت در خصوص این مسأله که «تشکیل جنبش مردمی اصلاحات چه تأثیری بر آرای اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو دارد؟»، اظهار داشت: ‌چون رقابت‌های این انتخابات چند ضلعی هستند و همه گروه‌ها و احزاب در صحنه حضور دارند، بعید می‌دانم این مسأله تأثیر چندانی بر میزان آرای اصلاح‌طلبان داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین