کد خبر: ۵۳۱۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

نوای ارکستر ملی ایران در گنجه طنین انداز شد

همزمان با برگزاری هفته فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نوای ارکستر ملی ایران روز جمعه در شهر تاریخی گنجه طنین انداز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
اجرای گروه 40 نفری ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و همراهی سالار عقیلی در سالن فلارمونیای شهر گنجه با استقبال کم نظیر و تشویق های پی در پی مردم هنردوست این شهر روبرو شد .
سالن اصلی شهر گنجه با گنجایش یک هزار و 200 نفر ، مملو از جمعیت بود که گوش جان به قطعات زیبایی موسیقی فاخر ایرانی سپرده بودند.
هفته فرهنگی ایران، از روز چهارشنبه در باکو با اجرای ارکستر ملی کشورمان آغاز شد و با برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری در موزه مرکزی باکو ، اکران فیلم محمد (ص ) و اجرای نمایش کمدی الهی از سوی گروه تئاتر بندرعباس در باکو ادامه یافت .
این هفته با سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور آذربایجان و هیات بلند پایه همراه وی، در شهر تاریخی گنجه دنبال شد. 
هفته فرهنگی ایران فردا با بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی در باکو که هفته فرهنگی به همت این رایزنی در جمهوری آذربایجان برگزار شده است ، پایان خواهد یافت .

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین