کد خبر: ۵۳۲۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

نمایشگاه هنری «مایکل جکسون» در لندن + عکس

مجموعه‌ای از آثار هنری الهام گرفته شده از «مایکل جکسون» خواننده معروف و درگذشته موسیقی پاپ در لندن در معرض نمایش عمومی قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
این نمایشگاه با عنوان "مایکل جکسون: روی دیوار" شامل مجموعه‌ای از نقاشی‌های پرتره از این خواننده آمریکایی و دیگر آثار هنری الهام گرفته شده از وی از جمله کلاژ، بافت، ویدئو و چیدمان می‌شود. 

به گزارش رویترز، از مهم‌ترین آثار این نمایشگاه می‌توان به نقاشی پرتره «اندی وارهول» نقاش معروف آمریکایی از «مایکل جکسون» در سال ۱۹۸۴ و همچنین آخرین سفارش نقاشی پرتره از وی اشاره کرد که توسط «کندی ویلی» روی یک ژاکت کشیده شده و در سال ۲۰۰۹ پس از مرگ «جکسون» تکمیل شد. 

نمایشگاه "مایکل جکسون: روی دیوار" تا ماه اکتبر در گالری ملی پرتره لندن برپا خواهد بود و پس از آن در کشورهای فرانسه، آلمان و فنلاند نیز برگزار می‌شود. 

مایکل جکسون معروف به «سلطان موسیقی پاپ» روز ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ در سن ۵۰ سالگی بر اثر مصرف بیش از حد داروهای آرام‌بخش قوی درگذشت. وی پیش از مرگش چندین سال گوشه‌گیر شده بود و در مجامع عمومی ظاهر نمی‌شد ولی خود را برای بازگشت به صحنه و اجرای چندین کنسرت زنده در یکی از سالن‌های بزرگ لندن آماده می‌کرد.

قرار است به زودی نمایشی نیز بر اساس زندگی این خواننده سرشناس در تئاتر برادوی آمریکا به روی صحنه برود. 


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین