کد خبر: ۵۳۲۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷

در جلسات کمیسیون حقوقی مجلس و کمیسیون بهداشت چه گذشت؟

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از حضور وزیر دادگستری در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که در این جلسه موضوعات مرتبط با وضعیت بازار و گرانی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
حسن نوروزی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: در جلسه امروز با حضور وزیر دادگستری، رییس سازمان تعزیرات حکومتی و رییس ستاد قاچاق کالا و ارز در خصوص وضعیت بازار و گرانی اقلام مصرفی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود :قرار شد گزارش‌هایی نسبت به پرونده‌هایی که در خصوص قاچاق سازمان یافته به دادستانی ارجاع شده به مجلس ارایه شود و همچنین لیست افرادی که ارز دریافت کرده و مشکلاتی را ایجاد کردند، توسط بانک مرکزی و وزارت صنعت و وزارت ارتباطات به کمیسیون ارسال شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: اعضای کمیسیون هم نظرات خود را اعلام داشتند و مقرر شد که وزیر صنعت و رییس کل گمرکات با حضور در کمیسیون در خصوص اینکه عده‌ای ارزی دولتی دریافت کردند و در جای خود مصرف نکردند توضیحات لازم را ارایه کنند.

نوروزی در پایان گفت: قرار است در  خصوص مشکلات قانونی که سازمان تعزیرات حکومتی و ستاد قاچاق کالا و ارز دارد طرحی در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی وضعیت تجهیزات پزشکی در کمیسیون بهداشت

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که این کمیسیون جلسه ای با هیات امنای ارزی تجهیزات پزشکی برای بررسی وضعیت تجهیزات پزشکی در کشور بررسی مرد که گزارش ارائه شده نشان دهنده نبود مشکل و نگرانی در این حوزه است.

حیدرعلی عابدی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در این جلسه نشست هیات امنای ارزی تجهیزات پزشکی گزارشی در مورد تجهیزات پزشکی و پروتزهای مورد نیاز کشور ارائه دادند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته مشکلی در مورد حلزون شنوایی وجود داشت که باعث نگرانی خانواده بیماران شده بود، هیات امنای ارزی تجهیزات پزشکی گزارشی در این باره ارائه کرد که نشان داد حلزون پزشکی به اندازه کافی تامین شده است.

عابدی با اشاره به گزارش رییس هیات امنای ارزی درباره وضعیت سایر تجهیزات پزشکی در کشور اظهار کرد: با توجه به این گزارش می توان گفت که هیچ جای نگرانی در این مورد وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: تمهیدات هیات امنای ارزی برای تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز در کشور نگرانی‌های موجود در این حوزه را رفع می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین