کد خبر: ۵۳۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۵ - ۱۹:۰۶

پایان آتش‌بس حماس با اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش آسوشیتدپرس،‌ خالد مشعل در کنفرانس مطبوعاتی دفتر این حزب در دمشق اظهار داشت که پاسخ خروشانی به این اقدامات می‌دهیم و انتقام همه این قربانیان را می‌گیریم. وی افزود از این پس به جنایت‌های اسراییل نه با حرف بلکه با عمل پاسخ می‌دهیم.

این گزارش می‌افزاید شاخه نظامی گروه حماس از مسلمانان تمام جهان خواسته است که آمریکایی‌ها را مورد حمله قرار دهند اما این خبر توسط بخش درون حکومتی حماس رد شده است. 

در حمله اخیر، تانک‌های اسرائیلی بار دیگر چهار آپارتمان مسکونی در منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه را هدف گلوله باران قرار دارند و 18 تن از اعضای دو خانواده‌ای که در این بخش زندگی می‌کردند کشته شدند. بیت حانون در روزهای اخیر مرکز حملات گسترده اسرائیلی‌ها بوده است.

گفتنی است در پی این کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان، ایهود اولمرت نخست وزیر اسرائیل اظهار تأسف کرده و به همراه امیرپرتز، وزیر دفاع پیشنهاد ارائه «کمک‌های بشردوستانه فوری» و امدادهای پزشکی را به حکومت فلسطین مطرح کرده‌اند! 

اسرائیل اعلام کرده است که برای رسیدگی به این واقعه فعلا حملات توپخانه به نوار غزه را متوقف کرده اما مدعی شده‌اند که برای جلوگیری از حملات راکتی فلسطینی‌ها به مناطق اسرائیلی عملیات نظامی خود را ادامه خواهند داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین