کد خبر: ۵۳۲۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

انتقاد شدید سرمربی تیم ملی بسکتبال از تلویزیون و فوتبال

مهران شاهین طبع در نشست خبری بعد از دیدار با قزاقستان به شدت از پخش نشدن دیدار تیم ملی انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهران شاهین طبع در نشست خیری بعد از دیدار با قزاقستان اظهار کرد: تماشاگران زیادی به سالن آمده بودند و وضعیت سالن اصلا مناسب نبود. بازیکنان از شدت گرما نمی توانستند نفس بکشند. چه کسی می خواهد پاسخگوی این وضعیت باشد؟ فوتبال ما در جام جهاتی با یک گل به خودی برنده می شود و با ویدئو چک گل می زند و سه پاس هم نمی‌تواند بدهد اما همه توجه ها را دارد. معلوم است که وضعیت برای بسکتبال این چنین می شود. متاسفانه برای فوتبال با این نتایجی که دارد تبلیغات زیادی می شود. من مسوول فنی تیم هستم اما دیگر این وضعیت سالن چیست؟

سرمربی تیم ملی ادامه داد: اگر مسوول درست حسابی داشته باشیم باید یقه کسی را بگیرد که چرا سالن اینقدر گرم است. رسانه ها باید با رسالتی که دارند این موضوع را عنوان کنند. متاسفانه مشکلات ورزش زیاد است و درست نمی شود. نمی دانم چرا اینقدر بی عدالتی در ورزش وجود دارد و تمام توجه‌ها برای رشته ای است که سه پاس در جام جهانی نمی دهد.

سرمربی تیم ملی درباره دیدار با قزاقستان نیز بیان کرد: دفاع بهتری نسبت به بزی با قطر داشتیم. با این حال کارمان اصلا ساده نبود. در مرحله بعدی کار سخت تری داریم. حریفان شرقی داریم و باید به استرالیا برویم.  نیاز به حمایت بیشتری داریم.

او با اشاره به خداحافظی اوشین ساهاکیان نیز گفت: یکی از بهترین های بسکتبال ایران خداحافطی کرده است. او در زمین و بیروت زمین مدیریت قوی داشت و با قلبش کنار تیم حضور داشت. نبودش برای ما سخت خواهد بود و امیدوارم افراد جایگزین شرایط خوبی داشته باشند.

نبود اسپانسر در فدراسیون یکی از دلایل اصلی پخش زنده نشدن بازی تیم ملی برابر قزاقستان بود و شاهین طبع به این مساله اشاره داشت و  با انتقاد از تلویزیون گفت: وضعیت مثل مدرسه غیرانتفاعی شده و هرکس بیشتر پول بدهد امکانات بیشتری می گیرد. فوتبال صدا و سیما را قبضه کرده و ٢٤ ساعت قبل هر مسابقه آنتن دارد.

ارسلان کاظمی: پخش زنده نشدن بسکتبال بی‌انصافی بود/ همه بازی ها دشوار است

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: پخش زنده نشدن این بازی جای تاسف دارد.

به گزارش ایسنا، ارسلان کاظمی پس از برد تیم ملی برابر قزاقستان اظهار کرد: واقعا فوتبال مهم تر از دیدار تیم ملی ایران بود؟ پخش نشدن مسابقه تیم ملی در مسیر جام جهانی کم لطفی و بی انصافی بود. بسکتبال اولین رشته تیمی است که سهمیه المپیک گرفته و قطعا می شد حمایت بیشتری از ما شود.

او درباره دیدار با قزاقستان بیان کرد: از تمام تماشاگرانمان تشکر می کنم. حمایت آنها باعث شد با قدرت بیشتری به میدان برویم و قاطعانه برنده شویم. بازی را با قدرت شروع کردیم و توانستیم برتری را تا پایان حفظ کنیم. در مجموع بازی دشواری بود که با برد پشت سر گذاشتیم.

کاظمی افزود: ما در مسیر جام جهانی هستیم و هیچ کدام از بازی ها آسان نیست. بازی ها به صیورت رفت و برگشتی است و رقابت در خانه حریفان اصلا ساده نیست. دیدید که برابر قطر در دوحه کار سختی داشتیم و خیلی سخت برنده شدیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین