کد خبر: ۵۳۲۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶

ماجرای پنهان پنالتی‌های اسپانیا چه بود؟

دیگو کاستا می‌دانست که کوکه در شرایط خوبی برای پنالتی زدن قرار ندارد اما فرناندو هیرو به توصیه‌اش اهمیت نداد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی فوتبال اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ضربات پنالتی مغلوب میزبان بازی‌ها شد و از صعود به دور بعد باز ماند. یک روز از این شکست می‌گذرد اما هنوز هم درباره ضربات پنالتی صحبت می‌شود. افراد زیادی ضربات اسپانیا و روسیه را بررسی کردند اما تا امروز کسی تصور نمی‌کرد پشت این ضربات داستانی وجود دارد. دوربین‌های شبکه چهار اسپانیا همه چیز را ضبط کرده است. 

دیگو کاستا با وجود این که نمی‌توانست پنالتی بزند (تعویض شده بود) پیش از شروع این ضربات، نقش برجسته‌ای داشت. مهاجم برزیلی-اسپانیایی با فرناندو هیرو (سرمربی تیم ملی اسپانیا)، سرخیو راموس و دنی کارواخال درباره زنندگان ضربه صحبت کرد.

بیشترین تنش زمانی اتفاق افتاد که کوکه به عنوان سومین بازیکن لاروخا برای ضربات پنالتی انتخاب شده بود. هیرو تاکید کرد که "کوکه در شرایط خوبی قرار دارد" و کاستا پرسید "او در وضعیت خوبی است؟" سپس چهره‌اش را در هم کشید. در این لحظه کوکه مکالمه آنها را قطع کرد و با قدرت به بطری آبی که روی زمین افتاده بود ضربه زد. راموس از هافبک اتلتیکومادرید پرسید "می‌خواهی ضربه پنالتی بزنی؟" و کوکه با قاطعیت جواب داد "بله بله".

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، شرایط تا وقتی آرام پیش رفت که کوکه ضربه‌اش را از دست داد. در این لحظه کاستا با یک نگاه معنی‌دار با تاکید به هیرو گفت "به تو گفتم".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین