کد خبر: ۵۳۲۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

آمریکا در صدد فلج کردن اقتصاد ایران است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: استکبار جهانی این بار برای از بین بردن انقلاب بحث فشار اقتصادی را پیش کشیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی، امروز ۱۲ تیرماه در همایش عمومی طرح میثاق حمایت از کالای ایرانی در مجتمع امام خمینی(ره) آموزش و پرورش استان کردستان ضمن اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در بحث مبارزه استکبار جهانی اظهار کرد: امروزه آمریکا به صراحت جنگ اقتصادی را با ایران اسلامی شروع کرده و آمریکا در صدد فلج کردن اقتصاد ایران است.

وی افزود: استکبار جهانی بسیاری از راه‌ها را برای از بین بردن انقلاب امتحان کرده و اکنون در بحث اقتصادی ورود پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با بیان زورگویی آمریکا به همه ملت‌های جهان عنوان کرد: استکبار جهانی اکنون همه کشورهای جهان را مجبور کرده که در برنامه تحریمی علیه ایران شرکت کنند و این زورگویی‌ها به حدی رسیده است که حتی کشورهای اروپایی دنبال مقابله با آمریکا هستند.

وی با فرصت دانستن این تحریم‌ها ادامه داد: این رشدی که اکنون در همه زمینه‌ها به دست آوردیم در دوران تحریم‌ها ممکن شده و از اول انقلاب تا به حال ما تحریم بوده ایم اما هیچگاه از حرکت باز نایستاده‌ایم.

وی با اشاره به تحریم‌های نفتی غربی ها علیه ایران در سال های قبل عنوان کرد: ما تجربه تحریم نفتی را در سال‌های قبل داریم و به طور حتم با استفاده از این تجربیات می‌توانیم از این تحریم‌ها هم عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با بیان تلاش‌های ناموفق آمریکا برای از بین بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی در حوزه فرهنگی بسیار تلاش کرد و هزینه‌هایی را هم متقبل شد اما در این زمینه موفقیتی را بدست نیاورد.

شاهرودی ادامه داد: آمریکا می‌خواهد مردم شعارهای انقلابی ندهند و از نظام دور شوند ولی آن مردم همه لشکریان اسلام هستند.

وی در خصوص نقشه شوم آمریکا برای ایجاد نفاق بین ایران و کشورهای منطقه گفت: یکی از برنامه های استکبار جهانی ایجاد نفاق بین ایران و کشورهای دیگر منطقه است که میان آنها متاسفانه عربستان همکار و مجری طرح آمریکا در منطقه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، افزود: آمریکا با بهانه مسائل حقوق بشر می خواهد ایران را در جهان منزوی کند ولی خود اولین جنایت کار در عرصه جهانی است و دستش به خون هزاران نفر از جمله مسافران هواپیمای مسافربری ۶۵۵ ایران آلوده است.

شاهرودی با اشاره به طرح آمریکا برای نفوذ از طریق مسائل فرهنگی و رفتاری عنوان کرد: استکبار جهانی طرحی را برای آلوده کردن جوانان ما به مواد مخدر و مشروبات الکلی در پیش گرفت که این توطئه آمریکا نیز خنثی شده است.

وی در پایان یادآور شد: تنها راه پیروزی، حمایت از کالا و دستاوردهای ایرانی است و مسلما عقب‌نشینی و باج دادن به آمریکا برای ما بسیار پرهزینه‌تر از مقاومت است. 

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین