کد خبر: ۵۳۲۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷

مسمومیت اهالی شهرک دریای کرج با آب آلوده

اخیراً چند تن از اهالی شهرک دریا کرج طی تماس‌هایی از ابتلا ساکنین این منطقه به بیماری‌های گوارشی و مراجعه به مراکز درمانی خبر دادند؛ پس از بررسی خبرنگار ایسنا، مشخص شد که آب شرب علت اصلی این موضوع بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
شهرام حافظ، مدیر آبفای شهری کلانشهر کرج در این خصوص توضیح داد: پس از اطلاع از ورود آب خام به شبکه توزیع آب شهرک دریا، بلافاصله ضمن استقرار اکیپ کنترل کیفیت جهت نمونه‌برداری و انجام آزمایشات لازم، عملیات شست و شو و ضدعفونی شبکه توسط واحد امداد و حوادث آغاز شد.

وی در خصوص علت این حادثه اظهار کرد: قطع برق در روزهای گذشته و جاری و خاموش شدن پمپ چاه‌های منطقه باعث شد شبکه توزیع از آب خالی و فشار منفی در شبکه ایجاد شود.

وی ادامه داد: در این وضعیت با وجود انشعابات غیرمجاز در فضای سبز شهرک دریا و استفاده همزمان از آب خام جهت آبیاری، هنگام قطع آب و فشار منفی، آب خام از طریق انشعابات غیرمجاز که فاقد شیر یک طرفه نیز بوده وارد شبکه توزیع شده است.

حافظ خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و آزمایشات تکمیلی توسط آزمایشگاه شرکت و شبکه بهداشت، در حال حاضر شبکه عاری از میکروب و عامل تهدید کننده شهروندان است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین