کد خبر: ۵۳۲۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸

آیا قدوس امروز افسوس می‌خورد؟

سامان قدوس ستاره تیم ملی ایران برای بودن در جمع در تیم سرزمین مادری‌اش به تیم ملی سوئد و اولسن سرشناس نه گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
سامان قدوس یکی از آنهایی بود که کارلوس کی‌روش در بازی های جام جهانی خیلی فرصت بازی در اختیارش نگذاشت اما او در همان اندک زمان هایی که فرصت بازی پیدا می کرد، خوش می درخشید. 

سامان البته قبل از بازی اسیر ترجمه ناصحیح گوگل ترنسلیتی یکی از رسانه های ایرانی شده بود که حرف های او را به اشتباه ترجمه کرده بود. اینکه او گفته بود سوئدی ها دوست داشتند در تیم ملی کشورشان بازی کنند و ناراحت شدند از اینکه به ایران آمده اما این طور ترجمه شده بود که او از آمدن به ایران پشیمان است.

سامان اما که فارسی را خیلی سخت حرف می زند، خیلی ساده و صادقانه حرف می زند، هیچ وقت چنین حسی را در تیم ملی کشورش نداشته است. حتی وقتی تعدادی از بچه های تیم ملی با شوخی های ناخوشایندشان، کمی باعث دلخوری اش می شوند یا نوع حرف زدنش را به تمسخر گرفته بودند هم، او چیزی در این باره نگفته بود و دوست داشت باعث غرور پدر و مادرش باشد. 

او بعد از برد ایران در بازی برابر مراکش می گفت: «من خیلی از اتفاقات ایران باخبر نمی شوم اما خوشحالم وقتی می بینم پدر و مادرم از این موفقیت تیم ملی خوشحالند و برایم فیلم هایی از جشن های مردم در ایران می فرستند. من امیدوارم کاری برای موفقیت تیمم بکنم.»

او فارغ از همه اینکه چقدر برایش زمان بازی به دست آمد سعی کرد بهترین نمایشش را داشته باشد و با تمام وجود در همان اندک دقایقی که بازی می کرد ، موثر باشد. این طور هم بود.

او اگر تیم ملی سوئد را انتخاب کرده بود امروز در جمع 8 تیم برتر دنیا بود ، نایکی قراردادش را فسخ نمی کرد و در لیست تحریم ها قرارش نمی داد اما او برای این انتخابش ناراحت نیست چون با دلش، تیمی را انتخاب کرده که پدر و مادرش برای بردش تا آسمان می پرند و آرزو داشتند دلبندشان روزی ستاره اش باشد.

خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین