کد خبر: ۵۳۲۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

رونمایی از مدیران دیپلمه در شهرداری کرج

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج از عدم توجه شهرداری به مصوبات این کمیسیون انتقاد کرد و گفت: اگر مدیران مربوطه این مصوبات را متوجه نمی‌شوند می‌توانیم با گفت و گو آنان را توجیه کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین محمدی در جلسه علنی امروز چهارشنبه 13 تیرماه شورای شهر کرج گفت: پس از بررسی تحصیلات و تجربه مدیران شهرداری کرج متوجه شدیم که تعداد 50 مدیر در سطح مدیرعامل و رئیس دارای مدرک دیپلم و حتی زیردیپلم هستند.

محمدی ادامه داد: وقتی با رابطه مدیرانی منصوب می‌شوند نیروهای ناکارآمد در شهرداری حاضر و به شهر خسارت می‌زنند؛ چرا با این انتصابات مردم باید تاوان دهند.

وی در ادامه از بی توجهی شهرداری به مصوبات کمیسیون‌ها انتقاد کرد و گفت: در کمیسیون محیط زیست 15 مصوبه داشته‌ایم که شهرداری به این مصوبات توجه نمی‌کند؛ گویا مسئولان مربوطه اصلاً این مصوبات را متوجه نمی‌شوند و درکی از آن ندارند؛ اگر چنین است می‌توانیم با گفت و گو توضیح دهیم تا توجیه شوند.

این عضو شورای شهر کرج تصریح کرد: طرح جامع خطرپذیری، آبخیزداری بالادست کرج، نصب کاتالیست بر روی تاکسی‌ها، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و آموزش افکار عمومی از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله این مصوبات است.

وی ضمن ابراز ناخرسندی از محتوای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح کرج اظهار کرد: ببینید چه تبلیغاتی در سطح شهر بر روی این بیلبوردها نمایش داده می‌شود.

محمدی از بی توجهی شهرداری به مصوبات مربوط به BRT و طرح LEZ هم انتقاد کرد  و گفت: اگر قرار است شهرداری به شورا بی توجهی و خودمختار عمل کند پس ما برای چه چیزی اینجا جمع شده‌ایم.

وی در بخش دیگری از نطق پیش از دستور خود به حادثه آتش‌سوزی در بازارچه گلشهر نیز اشاره و اعلام کرد: بین 700 تا 800 نفر در این بازارچه مستقر بوده‌اند؛ باید مشخص شود که واگذاری غرفه‌ها بر چه اساسی صورت گرفته است.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
فساد در كل مناطق شهرداري هاي كرج بخصوص منطقه 4 بيداد ميكند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین