کد خبر: ۵۳۲۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

کوهکن: اخلالگران نظام اقتصادی اعدام شوند

نماینده مردم لنجان گفت: از هیات رئیسه می‌خواهم جلوی امضا گرفتن توسط دستگاه‌های دولتی برای تشکر از وزارتخانه‌ها را بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن کوهکن در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: خوب حرف زدن با حرف خوب زدن هنر است، مردم ما را انتخاب نکرده اند که از تریبون رسمی سر دولتی‌ها فریاد بزنیم اما در انجام وظایف نظارتی‌مان مماشات کنیم. این موضوع را متوجه نمی شوم که یک مدیر دولتی سر صبحانه و یا ناهار نامه ای را بگرداند، ۱۷ نفر هم آن را امضا کنند تا از سفر یک وزیر به یک اجلاس قدردانی کند. آیا این موضوع در شأن مجلس است. از هیات رئیسه می‌خواهم جلوی امضا گرفتن  توسط دستگاه‌های دولتی برای تشکر از وزارتخانه‌ها را بگیرند. اینکه یک همکار محترم ما تشخیص دهد چه نامه ای امضا شود اشکال ندارد، اما این زیبنده نیست که سر صبحانه نامه ای را بیاورند که از آقای وزیر نفت برای اینکه به  سفر رفته تشکر شود.

وی افزود: قانونی با عنوان مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور داریم، که در صورت اخلال در نظم اقتصادی می گوید می‌توان مجازات اعدام را برای مجرم اعمال کرد. افرادی قلیل و انگشت شمار ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیارد تومان یا  ۵۰۰ میلیارد تومان ارز خریداری کرده‌اند در حالی که تاکنون هیچ ارزی هم مبادله نشده و این ارزها را از طریق تلفن بین خود رد و بدل کرده اند، اگر اقدام این افراد اخلال در نظام اقتصادی نیست پس چه اقدامی مصداق اخلال در نظم اقتصادی است.؟

نماینده مردم لنجان تاکید کرد: وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی قطعا بدانند که مردم ما خوشحال خواهند شد که تعداد قلیلی از این افراد را کنار دیوار بگذارید. این موضوع بی اعتمادی آنها را به اعتماد تبدیل می کنید. آن‌هم در کنار فضای مسمومی که آمریکا و صهیونیست‌ها به خصوص در فضای مجازی ایجاد کرده‌اند که نظام جمهوری اسلامی را به  عنوان نظامی که اقتدار  ندارد معرفی کنند.

کوهکن گفت: از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به خصوص اقدامات قرارگاه خاتم الانبیاء که در مشکلات به داد مردم رسیده است در خصوص برطرف کردن مشکلات آب رسانی آب شرب خوزستان، تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین