کد خبر: ۵۳۲۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۶
سخنگوی جمعیت آبادگران جوان:

چمران تنها از لیست ائتلافی حمایت می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: امثال آقایان چمران، شیبانی و خادم چهره‌هایی ملی هستند بنابراین شاید بسیاری از گروه‌ها بخواهند تا نام ایشان را در لیست‌های انتخاباتی خود قرار دهند.
بیادی تصریح کرد: استراتژی جمعیت آبادگران جوان کماکان همکاری با اصولگرایانی است که بزرگتر دارند یعنی همان شورای معتمدین اصولگرا و دراین راه تمام امکانات و پتانسیل خود را در اختیار اصولگرایان می‌گذاریم.
نایب رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص نظر هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها مبنی بر «لزوم جداسازی انتخابات شوراها در حوزه‌های ری و شمیرانات با شورای تهران» گفت: این کار در شرایط کنونی عملی نیست چون بسترهای آن آماده نیست اما در صورت فراهم شدن بسترهای ساختاری در آینده می‌توان به آن عمل کرد.
وی افزود: نظر شخصی من این است که در تهران به سمتی رویم که انشاءالله در آینده تمام مناطق شهری تهران یک شورای مستقل داشته باشند.
بیادی با بیان اینکه «برخی از مناطق شهرداری تهران به اندازه یک استان متوسط جمعیت دارند» اظهار داشت:‌ با توجه به گستردگی تهران و وسعت و تراکم جمعیت هر منطقه شهری آن می‌تواند یک شورای مستقل داشته باشد. 
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: این مسأله می‌تواند زمینه را برای تشکیل یک پارلمان شهری و مدیریت واحد شهری در تهران فراهم سازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین