کد خبر: ۵۳۲۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

ابراز امیدواری نوبخت برای تسریع در حل مشکلات کامیون‌داران

سخنگوی دولت از دیدار خود با اعضای هیات مدیره کانون های کامیون‌داران، رانندگان بار و مسافرکش خبر داد و تاکید کرد: امیدوارم بتوانم با پیگیری مطالبات آنها از دستگاه‌های مسئول، رفع مشکلاتشان را تسهیل و تسریع کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد باقر نوبخت در صفحه مجازی خود در توییتر نوشت: روز چهارشنبه (13 تیر) فرصت شد شخصاً در نشست جمعی از اعضای هیات مدیره کانون‌های کامیون‌داران و رانندگان بار و مسافر کشور با مسئولان سازمان‌ برنامه ‌و بودجه، حضور یابم و گلایه‌ها و مشکلات آنان را مستقیماً بشنوم.

وی در این پیام تاکید کرد: ضمن تشکر از صبوری و همراهی رانندگان عزیز، امیدوارم بتوانم با پیگیری مطالبات آنها از دستگاه‌های مسئول، رفع مشکلاتشان را تسهیل و تسریع کنم.

به گزارش ایرنا، از اوایل خردادماه امسال کامیون‌داران در نقاط مختلف کشور در اعتراض به کرایه های پایین، دست به اعتصاب زدند. به دنبال آن رانندگان کامیون دست از کار کشیدند و صف بلند کامیون های خاموش در جاده های کشور ایجاد شد.

در این ماجرا استدلال کامیون‌داران این بود که به دنبال افزایش هزینه ها از جمله نرخ بیمه، افزایش قیمت لوازم و قطعات کامیون، افزایش عوارض جاده ای و مواردی از این دست، کرایه های در نظر گرفته شده پایین است و باید در نرخ کرایه ها تجدید نظر شود.

با پیگیری مسئولان و توافق های صورت گرفته به منظور پاسخگویی به خواسته های صنفی کامیون‌داران، تا حدودی مشکلات این صنف برطرف شده و رسیدگی به این موضوع همچنان ادامه دارد.

ابراز امیدواری نوبخت برای تسریع در حل مشکلات کامیون‌داران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین