کد خبر: ۵۳۲۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

بیشترین دلایل تماس تهرانی‌ها با پلیس ۱۱۰

سردار پرویز یعقوبی گفت: برای ارائه خدمات به موقع و فوریتی لازم است که شهروندان از تماس با ۱۱۰ برای موضوع های غیر پلیسی خودداری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار پرویز یعقوبی معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه حدود نیمی از تماس های شهروندان تهرانی با پلیس ۱۱۰ به دلیل تصادف و نزاع بوده است، گفت: ماه گذشته تعداد تماس های تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ حدود یک میلیون و ۵۳ هزار تماس بوده که از این میزان تعداد ۵۲۱ هزار مورد آن منجر به عملیات و خدمات پلیسی شده است .

وی افزود: فراوانی بیشترین تماس مربوط به تخلفات راهور با ۲۲ درصد و نزاع و درگیری با ۲۱ درصد بوده که مأموران در زمان کمتر از ۷ دقیقه در محل حاضر شدند.

سردار یعقوبی ادامه داد: با بررسی صورت گرفته: ۹۶ درصد شهروندان از عملکرد پلیس ۱۱۰ اظهار رضایتمندی و ۴ درصد اظهار نارضایتی داشتند.

وی افزود: برقراری تماس های غیر فوریتی و غیر مرتبط موجب اشغال خطوط تلفنی این مرکز و در نهایت تأخیر در حضور به موقع مأموران در صحنه های فوری خواهد شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خاتمه گفت: برای ارائه خدمات به موقع و فوریتی لازم است که شهروندان از تماس با ۱۱۰ برای موضوع های غیر پلیسی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین