کد خبر: ۵۳۲۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

بیماری سرطان در بانه در حال افزایش است

امام‌ جمعه موقت بانه با تأکید بر لزوم احداث مرکز شیمی درمانی در بانه با توجه به افزایش بیماری سرطان در این شهرستان، گفت: مقابله با این نوع بیماری باید هرچه زودتر در دستور کار قرار گیرد تا شاهد رواج بیشتر آن نباشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
ماموستا ملأجمال کریمی در خطبه نماز جمعه ضمن ابراز خیرمقدم حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در سفر به شهرستان مرزی بانه، اظهار کرد: امیدواریم سفر ایشان مایهٔ خیر و برکت برای مردم این دیار باشد .

وی با اشاره به اینکه قبل از افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان 98 تخت خوابه بانه مردم شهرستان بانه دست به دامان دیگر شهرهای دیگر برای علاج بیمارهایشان بودند، افزود: خوشبختانه با توجه به اقدامات صورت گرفته و امکانات این بیمارستان امیدواریم این مشکلات بر طرف گردد .

امام جمعه موقت بانه، مشکلات بیمه روستاییان را از دیگر معضلات روستاهای بانه دانست و گفت: متأسفانه توجه لازم به این چالش لحاظ نشده است که در کنار نامناسب و بدون استاندارد بودن جاده‌های روستایی مشکلات این قشر از جامعه را دوچندان کرده است. 

ماموستا کریمی، ادامه داد: با توجه به افزایش بیماری سرطانی، احداث مرکز شیمی درمانی در بانه جهت مقابله با این نوع بیماری باید هرچه زودتر در دستور کار قرار گیرد تا شاهد رواج بیشتر آن نباشیم .

وی گفت: بیمارستان و کلینیکهای جدید الاحداث بانه نیاز به متخصصان و کارشناسانی قوی‌تر از قبل دارد به طوری که نیاز به اعزام بیماران به دیگر استان‌های هم‌جوار نباشد.

امام‌جمعه موقت بانه در پایان به وضعیت نابسامان جاده‌های بانه اشاره و خاطرنشان کرد: جاده بانه- سقز و بانه- سردشت از نظر کیفیت در حد بسیار پایینی قرار دارند، لذا از مسئولین ذی‌ربط تقاضا داریم که در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای اقدام نمایند. 

منبع: ایسنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین