کد خبر: ۵۳۳۱۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

داشتن حداقل کیفیت آسفالت جاده‌ها حق مردم است

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: داشتن حداقل کیفیت آسفالت جاده‌ها حق مردم است.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید میرزایی‌فرد،  با اشاره به برگزاری جلسه شورای ترافیک این شهرستان، اظهار کرد: ضروری است که حق تردد روان شهروندان در سطح شهر و جاده‌های روستایی و بین شهری حفظ و صیانت شود تا کیفیت عبور و مرور در سطح شهرستان بهبود یابد.

این مسئول با تاکید بر اینکه داشتن حداقل کیفیت آسفالت جاده‌ها حق مردم و رانندگان است، ادامه داد: شهرستان خدابنده در مسیر تردد چندین استان قرار گرفته، به همین دلیل رفع وضعیت نامطلوب برخی از نقاط جاده‌ای برای جلوگیری از نارضایتی و گله‌مندی مسافران و گردشگران شده است.

وی افزود: در این جلسه دست‌اندکاران این بخش موظف به بازدید و اصلاح مسیرها شده‌اند. همچنین تعویض و استاندارد کردن سرعت‌گیرهای ورودی روستاهای حصار و مزیدآباد و روبه‌روی کارخانه سیمان، عملیاتی شدن نصب علائم راهنمایی و رانندگی و شب‌نماهای لازم مابین سرعت‌گیرها تا پایان تیرماه ایجاد شود.

میرزایی‌فرد خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد که شانه‌های خاکی برای جلوگیری از حوادث رانندگی تا پایان مردادماه ایجاد شود و آسفالت خیابان اصلی شهر قیدار و احداث ترمینال سواری‌های شهر نیر باید بهبود یابد.

فرماندار شهرستان خدابنده یادآور شد: شغل بیشتر مردم این شهرستان کشاورزی و دامپروری است و بیش از 175 هزار نفر جمعیت داشته و نزدیک به 240 روستا داشته و در 85 کیلومتری مرکز قرار گرفته و از چهار بخش و هفت شهر تشکیل شده است.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین