کد خبر: ۵۳۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۸۵ - ۱۴:۱۲

توضیحات آبادگران جوان درباره مجوز فعالیت

آفتاب‌‌نیوز :  محمدرضا سرو دلیر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در این خصوص توضیح داد: جمعیت آبادگران جوان در زمستان سال گذشته درخواست رسمی و مدارک خود را به کمیسیون ماده 10 احزاب تقدیم کرد. 

وی افزود: پس از آن کمیسیون ماده 10 احزاب درخواست اصلاح‌ برخی مفاد اساسنامه آبادگران جوان را به ما اعلام کرد که در نهایت آخرین اصلاحات اساسنامه و مدارک کامل ما در اوایل سال جاری به کمیسیون ماده 10 احزاب ارائه شد یعنی امروز حداقل هفت ماه است که مدارک کامل و اساسنامه اصلاح شده ما در اختیار کمیسیون ماده 10 احزاب است. 

نایب رئیس ستاد انتخاباتی آبادگران جوان گفت: این مساله نشان می‌دهد که جمعیت آبادگران جوان کوتاهی در زمینه درخواست مجوز قانونی نداشته است اما احتمالا به علت درخواست‌های متعددی که در کمیسیون ماده 10 احزاب وجود دارد و نیز مشغله فراوان اعضای این کمیسیون تاکنون مجوز ما صادر نشده است. 

وی با ابراز امیدواری نسبت به کسب مجوز قانونی فعالیت تا پیش از انتابات شوراها، تصریح کرد: اعضای کمیسیون ماده 10 احزاب قول داده‌اند تا قبل از زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی مجوز ما را صادر کنند اما اگر این اتفاق نیفتد با توجه به اینکه درخواست آبادگران جوان در دبیرخانه این کمیسیون به ثبت رسیده و تاکنون هم هیچ مقام رسمی ما را از فعالیت منع نکرده است، می‌توانیم در عرصه انتخابات خدمت کنیم مگر اینکه به ما بگویند که با خدمت شما به نظام موافق نیستیم. 

عضو هیات موسس آبادگران جوان خاطر نشان ساخت: در انتخابات گذشته تشکل‌های زیادی بودند که با اسامی ثبت نشده در انتخابات حاضر شدند و برخی مانند آبادگران پیروز میدان هم شدند، مانند این تشکل‌ها همین الان هم مشغول فعالیت هستند. 

سرو دلیر تصریح کرد: ما عمیقا اعتقاد داریم که دکتر احمدی‌نژاد و دولت اصولگرا به مردم و نقش آفرینی آنها در عرصه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی ایمان دارند و از فعالیت تمامی تشکل‌هایی که برای خدمت به نظام حرکت می‌کنند، حمایت می‌کنند. 

وی در عین حال ترکیب کمیسیون ماده 10 احزاب و فضای حاکم بر آن را «کاملا مثبت» و در راستای «توسعه مشارکت سیاسی» دانست و گفت: اعضای این کمیسیون همگی یا نمایندگان مجلس هستند که منتخب ملتند و یا نمایندگان احزاب مختلف که از همکاران ما هستند. 

نائب رئیس ستاد انتخاباتی جمعیت آبادگران جوان در پایان تصریح کرد: ما در قید و بند نام آبادگران جوان نیستیم بلکه تنها به دنبال خدمت هستیم. بنابراین اگر نهادهای ذیربط تشخیص دهند که نام آبادگران جوان تزاحمی با برخی جریانات دارد و دلایل لزوم تغییر نام آن را اعلام کنند، نسبت به تغییر نام خود اقدام می‌‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین