کد خبر: ۵۳۳۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

نقوی حسینی: نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهور وحدت بخش است

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار کرد: نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهور این پیام را به طرف مقابل می‌دهد که ملت ایران و تمامی ارکان نظام مقابل سلطه گری و زورگویی می ایستد؛ موضوعی که در نهایت باعث وحدت بین مردم و دولت خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدحسین نقوی حسینی در ارزیابی از نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهور گفت:‌ دراین روزها که ملت ایران منتظر بسته پیشنهادی اروپا بودند تا اراده اروپا درباره وضعیت برجام و جبران خسارات خروج آمریکا از برجام را ببیند، رئیس جمهور قاطعانه مواضع ایران را مطرح و بیاناتی را عنوان کردند که سردار سلیمانی در نامه‌ آن را تایید کرد.

 وی افزود: رئیس جمهور در صبحت‌های خود بیان کرد که اگر امنیت صدور نفت ما  دچار اخلال شود ما هم نمی‌گذاریم دیگران از این شرایط امن استفاده کنند صحبتهایی که باعث نامه سردار سلیمانی به رئیس  جمهور شد ایشان ضمن تایید صحبت‌های رئیس جمهور بر ایستادگی و مقاومت انقلابی  تاکید کرده و از این موضع آقای روحانی حمایت کردند.

این عضو کمیسیون  امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد:‌ انتظار ما آن است که رئیس جمهور قاطعانه ایستادگی کند چون تجربه تاریخی نشان داده هر چه مقابل  قدرت‌های سلطه‌گر محکم ایستادگی و برخورد شود و از  مواضع عقب نشینی نشود به پیروزی خواهیم  رسید. در مقابل هرجا عقب نشینی کرده و امتیاز دادیم  طرف مقابل نه تنها کوتاه نیامده که جسورتر شده در امور ما بیشتردخالت کرده لذا این نامه نشان دهند حمایت از مواضع انقلابی و مقاومت رئیس جمهور بود و نشان داد که ایران همواره در مقابل با قدرت‌های سلطه گر ایستادگی می‌کند.

وی درباره تاثیر این نامه در وحدت و انسجام ملی گفت: این نامه حاوی این پیام به طرف مقابل بود که ملت ایران جریان‌ها و گروه‌های سیاسی، نهادها و ارگان‌ها و به طور کلی نظام در مقابل سلطه‌گری و زورگویی می‌ایستد و همین موضوع باعث وحدت میان مردم و دولت و نظام خواهد شد.

نقوی حسینی در  مورد اینکه آیا این نامه الگویی برای جریان‌های سیاسی است اظهار کرد:‌ این نشان می‌دهد وقتی مقامات برخورد انقلابی دارند و به دنبال احقاق حق هستند همه جریانات از آن حمایت می‌کنند.

نماینده ورامین در مورد اینکه چقدر رویکرد اعتدال از سوی رئیس جمهور در وحدت بخشی به جریان‌های سیاسی موثر خواهد بود گفت:‌ تیم دیپلماسی و دولت محور چنین حمایت‌هایی در مذاکرات هستند لذا وقتی طرف مقابل اتخاذ مواضع مشترک و همبستگی بین ارکان نظام و ملت ایران را در یک تصمیم می‌بیند قطعا برای تصمیم گیری و اعلام مواضعش در آینده اثر می گذارد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین