کد خبر: ۵۳۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۸۵ - ۲۲:۰۶
ادامه جنجال پخش گسترده فیلم خصوصی

هنرپیشه خودکشی نکرده است

آفتاب‌‌نیوز : شایعه خودکشی این هنرپیشه زن پس از آن منتشر شد که فیلمی با ادعای ضبط روابط خصوصی او (که صحت و اصالت آن هیچگاه مورد تایید قرار نگرفت و اخیرا نیز اثبات شد هیچ ربطی به این هنرپیشه نداشته است) در یک اقدام به شدت غیر اخلاقی و بیمارگونه توسط افرادی که هویت و اهداف آن‌ها هنوز اعلام نشده، در تیراژ وسیع تکثیر و توزیع شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی در گفت و گو با خبرنگار آفتاب با تکذیب قاطعانه این خبر (خودکشی) گفت: همانطور که امروز سردار علیپور فرمانده پلیس امنیت اعلام کردند این خبر کذب محض است و ایشان در سلامت کامل به سر می برند.

وی تاکید کرد: این هنرپیشه از ابتدا هم تحت بازداشت نیروی انتظامی یا نهادهای دیگر نبوده است و بررسی صحت فیلم پخش شده در حال حاضر در دست بررسی است. تورنگ افزود: هنرپیشه مذکور هم اکنون در سلامت و آزادی کامل قرار دارد.

گفتنی است پخش گسترده سی‌دی‌ فیلم جعلی منتسب به یکی از بازیگران زن یک سریال پرطرفدار تلویزیونی در هفته‌های اخیر با واکنش توام با شگفتی بسیاری از ناظران مواجه شد. اثرات منفی روانی این مساله بر روی جامعه از یک سو و تیراژ گسترده پخش فیلم یاد شده از سوی دیگر به حدی تکان دهنده بود که دادستان پایتخت شخصا پیگیری این پرونده را بر عهده گرفت.

در همین رابطه، چندی قبل «عشرت شایق» عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با آفتاب ضمن تأکید بر حفظ حریم خصوصی افراد تاکید کرد «کمیسیون اصل 90 به شدت به دنبال راهکاری برای حل این معضل است» و از قوه قضائیه خواست «با حرکات سنجیده و حساب شده با متخلفین سریعا برخورد کند و آنان را به جزای اعمالشان برساند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین