کد خبر: ۵۳۳۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

ترافیک سنگین در جاده های شمال به سمت تهران

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: ترافیک در جاده های شمال کشور (هزار و چالوس) به سمت تهران سنگین است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک مسیر شمال به جنوب در جاده چالوس (چالوس به کرج) از ابتدای مسیر تا کیلومتر 5 و جاده هراز از محدوده آبعلی تا بومهن شاهد ترافیک سنگین است.

وی افزود: ترافیک در طول این دو جاده پرحجم است و باند جنوبی آزاد راه تهران- قزوین از محدوده پل فردیس تا مهرویلا نیز ترافیک نیمه سنگین دارد.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: هم اکنون در استان مازندران بارش باران را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: طبق اعلام قبلی برای کاهش بارترافیکی حرکت خودروها در مسیر مرزن آباد به سمت تهران تا ساعت 17 بعد از ظهر امروز یکطرفه خواهد بود و در صورت مشاهده حجم خودروهای ورودی به این محدوده به احتمال بسیار دو ساعت به این وضعیت ترافیکی افزوده می شود.

رحمانی به رانندگان خودروها توصیه کرد: از رانندگی خطرناک و در مسیرهای غیر مجاز خودداری کنند چرا که امروز -روز تعطیل- شاهد تصادفات متعددی در جاده های کشور بودیم و توصیه می کنیم رانندگان با رعایت سرعت مجاز سفری خوش برای خود و همراهان به ارمغان بیاورند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور افزود: به جز مسیرهای شمالی اعلام شده سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین