کد خبر: ۵۳۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۵ - ۱۱:۵۴
عضو شورای مرکزی روحانیت مبارز:

دولت‌های قبل تخطئه نشوند

آفتاب‌‌نیوز : رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، اظهار داشت: طبیعی است که هر دولتی باید از دولت‌های قبل از خود قوی‌تر باشد و اگر اینگونه نباشد، کشور رو به رشد نخواهد بود. 

وی افزود: این صحیح نیست که دولت‌های جدید کارها را از صفر شروع کنند و تمام تجارب گذشته را نادیده بگیرند، زیرا با اینکه دولت‌های پیشین بسیار خدمت کردند اما این طبیعی است که دولت‌های بعدی باید بیشتر کار کنند. 

ابراهیمی یاد آور شد: آنچه که مقام معظم رهبری در سخنان خود و در تایید خدمت تمام دولت‌های 27 سال گذشته نظام جمهوری اسلامی تصریح کردند، به دفعات از جانب ایشان بیان شده است. 

وی گفت: البته جهت‌گیری‌ها، روش‌ها و منش‌های دولت‌ها تفاوت داشته است اما باید اذعان کرد که ما از ابتدای انقلاب همواره رو به تکامل بوده‌ایم. 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این پرسش که «هدف از تخریب دولت‌های 16 سال گذشته کشور توسط برخی اشخاص و جریانات را چه می‌داند؟» اظهار داشت: این موضوع را باید از خود تخریب‌کنندگان سوال کنید اما به هر حال دولت‌های گذشته اشتباهاتی داشتند ولی اقدامات مثبت آنها بسیار بیشتر بوده است. 

ابراهیمی با اشاره به سخنان مقام رهبری در سمنان مبنی بر اینکه «باید کارهای خوب و بد دولت‌ها را محاسبه کرد و سپس درباره آنها قضاوت نمود» گفت: این نکته بسیار مهمی بود و باید به آن توجه کرد حال اگر کسی مخالف است باید از خودش سوال شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین