کد خبر: ۵۳۴۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

حرفهای خواهر مسیح علی نژاد در یک همایش:حتی اگر جگرگوشه مان در برابر انقلاب بایستد،روبرویش می ایستیم

خواهر مسیح علی‌نژاد در همایش دختران انقلاب با بیان اینکه نوه ارشد یک مرد انقلابی و غیرتمند از شمال کشور هستم، اظهار داشت: خانواده من محکم و استوار در امتداد راه شهیدان ایستاده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
وی افزود: اینجا ایران اسلامی است، کشوری که تنها پرچمدار حفظ حجاب فاطمی در جهان است و ما پیرو مکتبی هستیم که زن را اکثرالخیر نامیده است. ما پیرو دین و مذهبی هستیم که امام حاضرمان (عج) الگوی خود را حضرت زهرا (س) می‌داند. 

خواهر مسیح علی‌نژاد گفت: ما وارثان حجاب و حیای حضرت زهراییم و من به نمایندگی از خانواده کوچک و انقلابی علی‌نژاد می‌گویم که خط قرمز ما حفظ آرمان‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله حراست از مقام ولایت اهل بیت (ع)، پاسداری از حریم ولایت فقیه، احیا و تداوم حیا و حجاب است. 

وی تصریح کرد: چنانچه هرکسی حتی جگرگوشه‌مان، حتی پاره‌تنمان، قدم و قلمی بر خط قرمز‌های مردم مسلمان ایران بگذارد، ما هم همانند شما مردم در برابرش ایستاده‌ایم و تا آخر می‌ایستیم. 
علی‌نژاد خطاب به مقام معظم رهبری گفت: عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا، ما آنچه باید انجام دهیم، انجام می‌دهیم. ما هم جان ناقابلی داریم که در دست گرفته و در راه انقلاب فدا خواهیم کرد، برای ما دعا کن. 

خواهر مسیح علی‌نژاد ادامه داد: عرض شرمساری به زنان باحجاب و مردان غیور سرزمینم دارم؛ ما هم ۴۰ سال در این کشور در کنار شما زندگی کردیم و با هم ایستادگی کردیم و تا تکمیل آرمان‌های انقلاب اسلامی باز هم مبارزه خواهیم کرد. 

وی گفت: کسی چه می‌داند معنای این خواهرانه‌ها را؟ چگونه کسانی در کنار ما فریاد دلسوزی سر می‌دهند و می‌گویند برقص تا برقصیم! مردم ما سال‌هاست رقص چمران گونه میانه میدان دارند! پس بتاز تا بتازیم!

در پایان این مراسم که همزمان با شب تولد شهیدمحسن حججی برگزار شد، خواهر مسیح علی‌نژاد طی مراسمی انگشتر دُر نجف متبرک به ضریح مطهر حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) را به مادر شهیدمحسن حججی اهدا کرد. او همچنین شال‌های سفیدی که روی آن عنوان «فرمانده من» در کنار تصویر رهبر معظم انقلاب و همچنین آرم دختران حجاب نقش بسته بود به میهمانان این برنامه تقدیم کرد.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین