کد خبر: ۵۳۴۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

رهایی گروگان 10 ساله توسط پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از رهایی گروگان 10 ساله توسط پلیس استان خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار عزیزاله ملکی  گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان سیریک که آدم ربایان اقدام به ربودن پسربچه‌ای 10 ساله بنام سالم شهریاری کرده‌اند، با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی افزود: با توجه به اینکه ربایندگان جهت برقراری ارتباط با خانواده ربوده شده از خط تلفن متعلق به یکی از کشورهای همسایه استفاده می‌کردند و جهت رهایی از پدروی تقاضای مبلغ 200 هزار دلارکرده وخواستار قرار ملاقات با پدر گروگان بودند‌، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی گسترده و با تشکیل دو اکیپ به همراه شاکی به محل قرار درشهرستان ایرانشهر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: با توجه به حرفه‌ای بودن آدم ربایان قرار ملاقات توسط آنها به یک محل اشرار خیز دیگر تغییر یافت که با توجه به حضور بموقع ماموران و هوشیاری تیم اعزامی، ربایندگان عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از تاریکی هوا فرد ربوده شده را رها و از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: گروگان بدون پرداخت هیچ گونه وجهی بصورت صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و تلاش بی وقفه ماموران جهت دستگیری آدم ربایان ادامه دارد. 

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین