آفتابنیوز : در یادداشت توئیتری پرویز اسماعیلی آمده است:صدا وسیما آیتم هایی راکه عمدتا در نفی و نقد برجام و مذاکره است، در قالب نظر شهروندان پخش میکند. امروز در بخش خبری ۱۴، یکی ازمصاحبه شوندگان تاکید میکند:"اولین کار مردم باید حمایت از کالای ایرانی باشد". با کلاه Nike و پیراهن Adidas او نیز، مجانی برای این برندها تبلیغ میشود!!
صداوسیما قطعاموفقیت نظام را میخواهد، اما رسانهملی بودن، با حرفه ای بودن معنا وتاثیر می یابد؛ اعتمادبه رسانه، ثمره صداقت، انعکاس واحترام به آرا و انتخاب همه مخاطبین است ، نتیجه نگاه گزینشی به حرفمردم و یکدست خواندن جامعه بادیدگاهی خاص؛ مخاطب سازی برای رسانه بیگانه است.
ایسنا