آفتابنیوز : در ابتدای این سفر استانی، دکتر کاتب با آقای وکیلی مدیر بانک صادرات این استان دیدار کرد؛ رییس هیات مدیره بیمه سرمد در این جلسه که با حضور مدیر استان ها و شبکه فروش و سرپرست شعبه یزد برگزار شد، ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب و صمیمانه بانک صادرات با این شرکت، این بانک معظم را به عنوان بزرگترین و مردمی ترین بانک خصوصی کشور دانست و گفت: بانک صادرات ایران با دارا بودن شبکه گسترده شعب و حجم عظیمی از اندوخته مالی مشتریان، سطح بالایی از اعتبار و اعتماد را در میان مشتریان به دست آورده است؛ بیمه سرمد نیز مفتخر است با حمایت این بانک بزرگ، همکاری های مشترک بانک-بیمه را توسعه بخشد و محصولات جدیدتری را عرضه نماید.
وکیلی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به مدعوین، از عملکرد شعبه بیمه سرمد در این استان، اظهار رضایت کرد و افزود: قطعا با حضور شایسته آقای خدامرادی به عنوان مدیر بیمه سرمد در این استان، سطح تعاملات بین بانک و بیمه گسترده تر خواهد شد.
در ادامه، بنا بر هماهنگی صورت گرفته مدیر شعب بانک صادرات یزد و مدیر شعبه بیمه سرمد در استان، رییس هیات مدیره به همراه هیأت همراه از شرکت کاشی مسعود یزد که یکی از مشتریان ارزشمند بانک صادرات، فعالان به نام اقتصادی کشور و صنعت کاشی و سرامیک کشور می باشد، بازدید کرده و ضمن آشنایی با کلیه خطوط تولید و نحوه فروش محصولات، به منظور ارائه خدمات بیمه ای مطلوب به این شرکت اعلام آمادگی کرد که مورد استقبال مدیران آن مجموعه نیز قرار گرقت.
سپس دکتر کاتب نشستی صمیمانه با کارکنان شعبه و نمایندگان استان انجام داد و ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته، بر توسعه فعالیت ها، حضور موثر در بازار و کسب سهم بیشتری از بازار با توجه به ظرفیت های خوبی که در استان یزد وجود دارد، تاکید کرد و گفت: خوشبختانه با زحمات پرسنل متعهد، متخصص و توانمند، جایگاه بیمه سرمد در صنعت بیمه کشور در سطح توانگری مالی و ترکیب پرتفوی، میزان تولید، فروش بیمه نامه ها و پرداخت خسارات مطلوب ارزیابی شده و این مهم محقق نمی شد، مگر با تلاش های دلسوزانه همکاران در ستاد مرکزی و شعب سراسر کشور.
وی در دیدار با نمایندگان استان نیز پس از استماع پیشنهادات و نظرات آنان، به جمع بندی موارد مطروحه پرداخت و تسریع امور بیمه ای به ویژه اعلام به موقع نرخهای رقابتی از سوی ستاد را خواستار شد.
دکتر کاتب در پایان این نشست دوستانه، ضمن اشاره به به آیین نامه های تسهیلاتی و رفاهی که برای نمایندگان در حال تدوین است، تقویت شبکه فروش را از طریق برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی به نمایندگان، مورد تاکید قرار داد.
منبع: روابط عمومی بیمه سرمد