کد خبر: ۵۳۴۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

واکنش آذری‌‌جهرمی به تبلیغاتی خواندن بازدید از طبقه 9 ساختمان وزارت ارتباطات: چیزی برای پنهان کردن نداریم

به هر حال تصمیم‌گیری درباره فعالیت دو نسخه از تلگرام تا زمان گذار در مرکز ملی اتخاذ شده و اینکه دو سه دستگاه برخلاف قانون درباره این تصمیم‌گیری صحبت کنند و به دولت تهمت بزنند همچنان مورد سوال است.
آفتاب‌‌نیوز :
وزیر ارتباطات درباره بازدید خبرنگاران از طبقه نهم ساختمان وزارت ارتباطات و تبلیغاتی خواندن آن گفت: طبیعتا زمانی کسی کار تبلیغاتی انجام می‌دهد جواب او را با کار تبلیغاتی می‌دهند.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهارات رییس سازمان پدافند غیرعامل نسبت به بازدید خبرنگاران از یکی از طبقات ساختمان‌های وزارت ارتباطات و تبلیغاتی تلقی کردن این بازدید، گفت:‌طبیعتا زمانی کسی کار تبلیغاتی انجام می‌دهد جواب او را با کار تبلیغاتی می‌دهند؛ ادعای اینکه در طبقه نهم یکی از ساختمان‌های وزارت ارتباطات تجهیزاتی با کاربری اعلام شده وجود دارد ادعایی است که مخاطب نهایی تصور می‌کند که زمانی که با ذکر جزئیات موضوعی اعلام می‌شود حتما صحت دارد و آن را باور می‌کند.

وی افزود: آنها به جای اینکه بگویند اقدام وزارت ارتباطات تبلیغاتی بوده، باید پاسخ دهند که چرا آنها پیش از این اقدام چنین ادعایی مطرح کردند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه این فرآیند پینگ پونگی خیلی به مصلحت نیست، افزود: ما همچنان بر ادعای خود مبنی بر اینکه امکاناتی در اختیار آنها قرار ندادیم، هستیم و بنایمان نیز بر این بوده که به مردم بگوییم چیزی برای پنهان کردن از آنها نداریم. به هر حال تصمیم‌گیری درباره فعالیت دو نسخه از تلگرام تا زمان گذار در مرکز ملی اتخاذ شده و اینکه دو سه دستگاه برخلاف قانون درباره این تصمیم‌گیری صحبت کنند و به دولت تهمت بزنند همچنان مورد سوال است.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین