کد خبر: ۵۳۵۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

ارائه تسهیلات کم‌بهره به فعالان عرصه تولید در بخش روستایی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه از فعالان عرصه تولید به خصوص در بخش روستایی و عشایری حمایت می‌کند و آمادگی دارد با ارائه تسهیلات کم‌بهره کمک حال این قشر تلاشگر و خدوم جامعه باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
 علی ربیعی اظهار کرد: باید فرهنگ مهارت آموزی در جامعه به خصوص در بین قشر جوان و خانواده‌ها ترویج شود و با راهکارهای لازم کوشش شود در کنار تحصیل به مهارت آموزی و ترویج این فرهنگ در جامعه توجه شود. 

وی تقویت کانون‌های توسعه را در راستای اشتغال و رونق اقتصادی در جوامع شهری و روستایی یک ضرورت برشمرد و بر تلاش مضاعف مسئولان ذیربط و همراهی مردم در تحقق این امر تأکید کرد. 

در مراسم آغاز عملیات اجرایی خانه امید شهرستان اهر، بر لزوم رسیدگی به معیشت و رفاه و درمان قشر بازنشسته و مستمری‌بگیر تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با آغاز به کار این مجتمع رفاهی، شاهد ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به این قشر زحمتکش جامعه در منطقه باشیم.

به گزارش ایسنا،، ربیعی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و درخواست مسئولان شهرستان اهر و توجه به سیاست این وزارتخانه در جهت تأمین و تقویت زیرساخت‌های درمانی، درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان به تجهیزات و امکانات جدید جهت ارائه خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی مجهز می شود. 

وی گفت: علیرغم اینکه این شهرستان استحقاق ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی را در جهت ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شهرستان و شهرهای همجوار دارد. متأسفانه کمبود اعتبارات لازم باعث شده تا ایجاد بیمارستان دراین شهرستان و سایر مناطق مورد نیاز عملاً محقق نشود.

در پایان این مراسم که با حضور وزیر تعاون، رئیس سازمان بازنشستگی کشوری، استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ عملیات اجرایی خانه امید بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در زمینی به مساحت 1270 متر مربع در محل پارک فرهنگیان اهر به زمین زده شد.   


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین