کد خبر: ۵۳۵۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

یک کشته و 2 زخمی در حادثه گودبرداری ناایمن در تهران

این افراد که بین 20 تا 30 سال سن داشتند و از تبعه افغان بودند مورد بررسی پزشکی قرار گرفتند که دو نفر آنها دچار مصدومیت شدید شدند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و یک نفر دیگر که به شدت از ناحیه سر آسیب دیده بود متاسفانه فوت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در پی ریزش آوار در محل گودبرداری دو نفر از کارگرانی که مشغول کار بودند مصدوم شدند و یک نفر دیگر جان خود را از دست داد.

جلال ملکی  در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 15:19 امروز یک مورد حادثه ریزش آوار در محل گودبرداری در مجیدیه شمالی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه اعزام شدند که پس از 3 دقیقه آتش‌نشانان در محل حضور پیدا کردند. 

وی اضافه کرد: این حادثه در قطعه زمینی به وسعت 200 متر که تا عمق 6 متری گودبرداری شده بود رخ داد. در حالی که کارگران در ضلع شرقی مشغول به کار بودند بخشی از دیواره‌های به جا مانده از ساختمان قبلی به یکباره تخریب  و روی سه نفر از کارگران آوار شد. پیش از رسیدن آتش‌نشانان سایر افرادی که در محل حضور داشتند این کارگران را خارج کردند و آتش‌نشانان باقی عملیات جست و جو خاک‌برداری را انجام دادند. 

وی با اشاره به وضعیت این سه نفر گفت: این افراد که بین 20 تا 30 سال سن داشتند و از تبعه افغان بودند مورد بررسی پزشکی قرار گرفتند که دو نفر آنها دچار مصدومیت شدید شدند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و یک نفر دیگر که به شدت از ناحیه سر آسیب دیده بود متاسفانه فوت کرد. 

ملکی با اشاره به وقوع چنین حوادثی، توصیه کرد:  زمانی که کارگران روی دیواره‌های گودبرداری کاری انجام می‌دهند حتما این فعالیت باید با نظارت مهندسان باشد ضمن اینکه کارگران نیز باید با تجهیزاتی ایمنی از جمله کلاه ایمنی استفاده کنند. علاوه بر این جا دارد سازمان‌های مسئول در امر نظارت خصوصا در بخش گودبرداری توجه بیشتری داشته باشند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین