کد خبر: ۵۳۵۴۷۲
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

قیمت آب معدنی سه برابر قیمت بنزین!

بررسی‌های میدانی از مغازه‌های سطح شهر کرج از افزایش 50 درصدی قیمت آب معدنی طی چند روز اخیر حکایت دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
این روزها به دلیل گرمای شدید هوا، چند دقیقه پیاده‌روی در فضای آزاد هر کسی را به عطش می‌اندازد و وا می‌دارد به هر طریقی تشنگی را رفع کند.

بطری‌های آب معدنی متداول‌ترین راه برای رفع این عطش است که البته هیچ وقت هیچ کسی قیمت آن را در برابر تشنگی خود آنقدر زیاد نمی‌دید که او را از رفع عطش منصرف کند.

اما این روزها افزایش قیمت آب معدنی در کرج باعث شده برخی حتی برای خرید یک بطری آب هم تردید کنند و ترجیح دهند تا رسیدن به خانه و نوشیدن یک لیوان آب خنک از یخچال منزل بر تشنگی خود سرپوش بگذارند؛ همین قدر عجیب و همین قدر غریب!

بر همین اساس و طبق شنیده‌هاییکه وجود داشت از چند مغازه قیمت آب معدنی را جویا شدم؛ اکثر مغازه‌هایی که سر زدم یک آب معدنی نیم لیتری(کوچک) را 1500 تومان و آب معدنی یک لیتری(بزرگ) را 3 هزار تومان می‌فروختند.

چند مغازه هم همان قیمت‌های سابق را داشتند که پس از پرس و جو عنوان کردند به خاطر بارهای قبلی است که قیمت کمتر است و با رسیدن بار جدید آنان نیز آب معدنی کوچک را 1500 و آب معدنی بزرگ را 3 هزار تومان خواهند فروخت چون بارهای جدید با قیمت جدید توسط کارخانه عرضه می‌شود و این قیمت‌ها روی بطری درج شده است.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین