کد خبر: ۵۳۵۵۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

جزئیات جلسه اعضای جبهه پایداری با مصباح یزدی

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی از جزئیات دیدار اعضای این جبهه با مصباح یزدی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی درباره دیدار آیت‌الله مصباح یزدی با اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما جلسات هفتگی را مرتبا تشکیل می‌دهیم، گفت: قرار ما بر این است که هر ماه یک بار خدمت یکی از آقایان فق‌ها برسیم. ما سه فقیه داریم که همه مصوباتمان وقتی مقبولیت پیدا می‌کند و تصویب می‌شود که فقیه آن را ببیند و تایید کند که یکی از این فق‌ها آیت‌الله مصباح یزدی هستند.

وی تاکید کرد: در این جلسات علاوه بر اینکه مصوبات را در اختیار فق‌ها قرار می‌دهیم گزارشی هم به آن‌ها تسلیم می‌کنیم که ایشان هم مسائل و نظرات خود را مطرح کنند و توجه می‌شود که با نظرات مقام معظم رهبری همسویی داشته باشد. ما این جلسه را با ساعات بیشتری ادامه می‌دهیم که بتوانیم بررسی‌ها و نتیجه‌گیری‌های لازم را انجام دهیم؛ چراکه جلسات دو یا سه ساعته جواب نمی‌دهد و افرادی هم که کار تشکیلاتی انجام می‌دهند، می‌توانند این رویه را در پیش بگیرند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه الان زمانه خاصی است و باید مباحث جدیدتری مطرح شود، افزود: بنده به عنوان دبیر برنامه از وضع موجود، وضعیت گروه‌ها و دسته‌ها، وضعیت موافقان و مخالفان و وضعیت خودمان گزارشی ارائه می‌دهم و سپس هر مساله‌ای که برایمان چالش است و نتوانستیم حل کنیم را با این فق‌ها مطرح می‌کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار داشت: تاکیدات روز پنج‌شنبه آقای مصباح یزدی مبنی بر این بود که «راهکار واقعی چیست؟»، نکته‌ای که مطرح کردند بسیار خوب و به عنوان یک راهبرد برای ما مطرح است. ایشان گفتند واقعیت این است که این مسائل و مشکلاتی که برای ما هست کم و بیش همه جای دنیا وجود دارد و این‌طور نیست که فقط مختص مردم ما، نظام و دولت ما باشد بلکه در هرجا به شکلی با توجه به اشکال خاص بومی خود وجود دارد.

حجت الاسلام آقا تهرانی ابراز داشت: آیت‌الله مصباح یزدی بازگشت به اسلام را مطرح کرده و تاکید داشتند ما که گفتیم حکومت اسلامی راه می‌اندازیم باید آن ویژگی‌هایی که وعده دادیم را هم در ذهن مردم و هم به شکل فردی و جمعی تحقق ببخشیم.

وی ادامه داد: ایشان بیشتر نظرشان این بود که کار گفتمانی را که خیلی روی آن ایستاده‌ایم و گفتمان حکومت و حاکمیت اسلامی را جدی‌تر در ذهن جوانان و مردم مطرح کنیم که این راهکار جواب می‌دهد.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین