کد خبر: ۵۳۵۸۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

دختر ایرانی که ویزای آمریکا دریافت کرد و علیه ترامپ کاریکاتور می‌کشد+عکس

آنچه در مورد خانم شیخی غیر معمول است صرف کارهای او به عنوان یک کاریکاتوریست نیست بلکه او یک زن مسلمان از ایران است و ویژگی‌هایی که در یک نفر جمع شده تا دولت ترامپ به آن فرد ویزای ندهد را دارد. او اما ویزا را اخذ کرد و نخست به فیلادلفیا آمد و سپس به نیویورک و سپس گرین کارت خود را دریافت.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- «نسرین شیخی» اکنون در منهتن است. او با استفاده از ویزای اینشتین که به طور رسمی به عنوان ویزای EB-1A شناخته می‌شود توانسته از سد قانون ممنوعیت صدور ویزای دولت ترامپ بگذرد و به آمریکا بیاید. او اکنون علیه ترامپ کاریکاتور می کشد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ شیخی به خبرنگار «نیویورک تایمز» می گوید: «شخصیت او را شبیه یک حیوان وحشی کشیدم که ساخت روسیه است».

دختر ایرانی که ویزای آمریکا دریافت کرد و علیه ترامپ کاریکاتور می‌کشد+عکساین روزنامه در ادامه می نویسد: «آنچه در مورد خانم شیخی غیر معمول است صرف کارهای او به عنوان یک کاریکاتوریست نیست بلکه او یک زن مسلمان از ایران است و ویژگی‌هایی که در یک نفر جمع شده تا دولت ترامپ به آن فرد ویزای ندهد را دارد. او اما ویزا را اخذ کرد و نخست به فیلادلفیا آمد و سپس به نیویورک و سپس گرین کارت خود را دریافت. کرد. او ۲۹ ساله است. ویزایی که موسوم به ویزای اینشتین است را دریافت کرده، ویزایی که اغلب به افرادی داده می شود که «قابلیت‌های خارق العاده‌ای» در حوزه علوم، آموزش و هنر دارند».

این روزنامه می افزاید: «او می گوید در دوران دانشجویی به لطف شبکه‌های اجتماعی با جهان خارج آشنا شد و با آن ارتباط برقرار کرد. او در انتقاد از ترامپ و موضع او در قبال مهاجران می‌گوید: چطور ملانیا ترامپ در سال ۲۰۰۱ میلادی توانسته به عنوان یک مدل، ویزای آمریکا را دریافت کند اما سایرین نباید بتوانند چنین ویزایی را اخذ کنند؟ او می‌گوید جان لنون نیز یکی از افراد معروفی بوده که ویزای اینشتین را اخذ کرده است. او می‌گوید به خود می‌بالد که در چنین رده‌ای است که ویزای مشابهی را دریافت کرده است. او می‌گوید ملانیا ترامپ شایسته دریافت چنین ویزایی نیست. او می‌گوید او چه کار مهمی انجام داده است؟ تنها لباس‌های مختلف را پوشیده است. آیا او نابغه است؟ 

این روزنامه در ادامه می نویسد: «شیخی در بوشهر متولد شده است اما پس از مدتی به جزیره خارک نقل مکان کرده و تا ۸ سالگی در آنجا زندگی کرده بود. سپس به همراه خانواده‌اش به شیراز رفته بود چرا که آنجا کیفیت آموزشی بهتری داشت. او در دانشگاه هنر و معماری شیراز ثبت نام کرده بود و نمایشگاهی با ۶۰ اثر از کاریکاتورهایش را برگزار کرد. او می گوید آنجا بود که فهمید تنها کاریکاتوریست در میان جمع دوستان و دانشجویان دیگر آنجاست».

او می گوید در برگزاری نمایشگاه هایش با محدودیت هایی مواجه بوده چرا که از زنان طرح هایی را ترسیم کرده بود. او می‌گوید:«یکی از استادانم گفت اگر معتاد به مواد مخدر نشوی می توانی هنرمند خوبی شوی».

او در پایان می‌گوید بدین خاطر ترامپ را در کاریکاتورهایش ترسیم می کند چرا که باور دارد او شایسته مقام ریاست جمهوری نیست.

دختر ایرانی که ویزای آمریکا دریافت کرد و علیه ترامپ کاریکاتور می‌کشد+عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
4
آمریکا مهد آزادی است...!
علی
|
-
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
1
جالبه که رفته آمریکا تا آزاد باشه حالا تفسیر او از آزادی چیست باید از خودش پرسید؟؟؟!!!
ما به کجا داریم می رویم در این دنیای وانفسا و دشمن چقدر توانسته کار کند و ما عقب مانده ایم در ترویج فرهنگ غنی خودمان....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین